Dolgoztasd meg a mellizmaid, a törzsed és a csuklyád 10 perc alatt

Keményen edzenél, de nincs sok időd? Próbáld ki ezt a kettlebell edzéstervet, ami a felsőtested izmait vesz célba, mivel fekvőtámaszoznod és cipelned kell.

Keményen edzenél, de nincs sok időd? Próbáld ki ezt a kettlebell edzéstervet, ami a felsőtested izmait vesz célba, mivel fekvőtámaszoznod és cipelned kell.

Olvasd el ezt is!

Állíts be egy időzítőt 10, 20, vagy 30 percre, attól függően, mennyi időd van. Végezz annyi kettlebelles fekvőtámaszt, amennyit tudsz, majd ugorj előre, fogd meg a súlyokat és sétálj velük 50 métert.

Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft