A tökéletes 30-perces szabadtéri edzésterv

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Ha erősödni, kardiózni szeretnél, de a mobilitásod is fejlesztenéd, ez lesz számodra a tökéletes gyakorlatsor.

Így csináld:

  • Végezz annyi pliometrikus fekvőtámaszt, amennyit tudsz. (Ha nem megy még a plio, csinálj hagyományosat).
  • Fuss 50 métert, a maximális sebességed 70-80 százalékán.
  • Végezz kitörést 50 méteren keresztül.

Ez egy kör, neked pedig annyit kell teljesítened, amennyit csak tudsz 30 perc alatt.

Ez a mágikus ismétlésszám, amivel erősödhetsz és izmosodhatsz is!

Azt gondolom, hogy egy elég gyakran merül fel a következő kérdés: „Hány ismétlést csináljak egy sorozatban?”

3 dolog, amit eddig nem tudtál az izzadtságról

Ne bánd, hogy van, nagyon jó szolgálatot tesz.

Királyi izmokat akarsz? Próbáld ki ezt az edzéstervet, amit a Trónok harca inspirált!

Eddz úgy, mint észak királya: összetett emelésekkel és saját testsúlyos mozdulatokkal!

10 dolog, ami jobban kiborítja a férfiakat, mint a hiszti

Van, ami sokkal, de sokkal idegesítőbb szerintük.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft