A tökéletes 30-perces szabadtéri edzésterv

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Ha erősödni, kardiózni szeretnél, de a mobilitásod is fejlesztenéd, ez lesz számodra a tökéletes gyakorlatsor.

Így csináld:

  • Végezz annyi pliometrikus fekvőtámaszt, amennyit tudsz. (Ha nem megy még a plio, csinálj hagyományosat).
  • Fuss 50 métert, a maximális sebességed 70-80 százalékán.
  • Végezz kitörést 50 méteren keresztül.

Ez egy kör, neked pedig annyit kell teljesítened, amennyit csak tudsz 30 perc alatt.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Edzés=jobb szex - ezért kellene többször edzeni a csajoddal

Az edzés sokat lendíthet a szexuális életeden fizikálisan és mentálisan is.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés