A tökéletes 30-perces szabadtéri edzésterv

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Ha erősödni, kardiózni szeretnél, de a mobilitásod is fejlesztenéd, ez lesz számodra a tökéletes gyakorlatsor.

Így csináld:

  • Végezz annyi pliometrikus fekvőtámaszt, amennyit tudsz. (Ha nem megy még a plio, csinálj hagyományosat).
  • Fuss 50 métert, a maximális sebességed 70-80 százalékán.
  • Végezz kitörést 50 méteren keresztül.

Ez egy kör, neked pedig annyit kell teljesítened, amennyit csak tudsz 30 perc alatt.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

A kutyák azt is kiszagolják, ha bunkó vagy

A kutyád feltétel nélkül szeret - de ettől még észreveszi, ha rosszban sántikálsz.

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft