A tökéletes 30-perces szabadtéri edzésterv

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Csak 3 gyakorlatból áll, viszont akár a szabadban is túleshetsz rajta.

Ha erősödni, kardiózni szeretnél, de a mobilitásod is fejlesztenéd, ez lesz számodra a tökéletes gyakorlatsor.

Így csináld:

  • Végezz annyi pliometrikus fekvőtámaszt, amennyit tudsz. (Ha nem megy még a plio, csinálj hagyományosat).
  • Fuss 50 métert, a maximális sebességed 70-80 százalékán.
  • Végezz kitörést 50 méteren keresztül.

Ez egy kör, neked pedig annyit kell teljesítened, amennyit csak tudsz 30 perc alatt.

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft