5 ok, hogy tolódzkodj

Az tuti, hogy ez a gyakorlat ott szerepel a klasszikusok között, hiszen nem kell hozzá speckó gép és hatékonyan megdolgoztathatod vele a felsőtested.

Az tuti, hogy ez a gyakorlat ott szerepel a klasszikusok között, hiszen nem kell hozzá speckó gép és hatékonyan megdolgoztathatod vele a felsőtested.

Olvasd el ezt is!

Ezen kívül még modnunk 5 okot, amiért tényleg érdemes beépítened az edzéstervedbe:

Jobban megy a fekvenyomás

Ha rendszeresen végzed, tényleg erősebbé válhatsz és a fekvenyomást is nehezebb súllyal tudod elvégezni.

Felpumpálhatod a mellizmod és tricepszed

Ha előredőlsz a törzseddel (45 fokos szögben) és oldalra engeded a könyökeid, a mellzmaid végzik a munka oroszlánrészét. Ha pedig egyenesen maradsz, a tricepszed dolgozik.

Végezheted alacsony és magas ismétlésszámmal is

Ha súlymellényben végzed, ismételd kevesebbszer, ha saját súllyal, akkor többször.

Égni fognak az izomrostjaid

Több kutatás is igazolja, hogy ha ilyen jellegű gyakorlatokat végzel, több izomrost lép működésbe.

Nincs terem, nincs gond

Akár egy parkban, vagy otthon, egy széken is végezheted.

Ennek a nőnek a bosszúszelfije hatalmas vitát generált! Szerintetek hős, vagy nem?

Miután felfedezte, hogy férje pornót néz, meglepő döntésre szánta el magát.

Szerezz MMA-s karizmokat ezzel az edzéstervvel! Menni fog?

Ezzel az öt gyakorlatokkal bombabiztos fegyvereket varázsolhatsz a karjaidból.

Ez a mágikus ismétlésszám, amivel erősödhetsz és izmosodhatsz is!

Azt gondolom, hogy egy elég gyakran merül fel a következő kérdés: „Hány ismétlést csináljak egy sorozatban?”

3 dolog, amit eddig nem tudtál az izzadtságról

Ne bánd, hogy van, nagyon jó szolgálatot tesz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft