Jelek, hogy rossz konditerembe jársz

Ha veszel egy kondibérletet, gratulálunk, megtetted az első lépést az egészséges életmód felé. Azonban ha könnyelmű döntést hozol, később iszod meg a levét. Megmutatjuk, mik jelezhetik, hogy rossz helyre jársz edzeni.

Ha veszel egy kondibérletet, gratulálunk, megtetted az első lépést az egészséges életmód felé. Azonban ha könnyelmű döntést hozol, később iszod meg a levét. Megmutatjuk, mik jelezhetik, hogy rossz helyre jársz edzeni.

Olvasd el ezt is!

A wc olyan, mint egy elhagyatott benzinkúton

Mindenhol penészes csempék, a wc ülőke letörve és azt sem tudod megmondani, mikor takaríthatták utoljára.

A kardiógépeket a 90-es évek óta nem cserélték

Ezek akár balesetveszélyesek is lehetnek. Te jobbat érdemelsz!

Az elromlott gépeket nem cserélik

Ha két hétnél tovább van kiírva egy gépre, hogy rossz, ideje keresned egy új helyet.

Heringparti van mindenhol

A kis termek családias hangulatúak lehetnek, de ha rendszeresen várnod kell minden gépre, vagy még saját testsúlyos edzést sem tudsz végezni, lépj le!

Nincsenek olyan emberek, akikkel szívesen barátkoznál

A konditerem nem csak edzésre jó, barátokat is szerezhtesz- bár ez tuti nem a legfontosabb szempont. Az viszont ennél lényegesebb, hogy például futóként egyedül vagy, csak testépítők edzenek ott rajtad kívül - vagy épp fordítva.

Glutamin – Tényleg segít izmot építeni?

A glutamin az egyik leggyakrabban emlegetett aminosav. Amikor elmegyünk egy kiegészítőket áruló boltba, akkor az eladó a fehérje, BCAA és vitamin eladása után ezt is elkezdi nekünk ajánlgatni.

A heteroszexuális nőknek van a legkevesebb orgazmusa

Egy elég lehangoló kutatási eredmény szerint a heteroszexuális nők kevesebb orgazmust élnek át, mint bárki más.

Ételek, amikkel felveheted a harcot a kopaszodás ellen

Egyre több a kihullott hajszál a lefolyóban? Nem vagy egyedül! A kopaszodás okai nagyon változatosak lehetnek, például autoimmun betegség, cukorbetegség, vitaminhiány, stressz és az alváshiány is produkálhat hasonló tüneteket.

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft