3 szokatlan, de hatásos gyakorlat a vállaid erősítésére

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Olvasd el ezt is!

A következő gyakorlatok előnye, hogy 180 fokos mozgástartományban dolgozol oldalra és előre emelésekkel, így ágyúgolyó vállaid lesznek.

Ilyen sorrendben végezd a gyakorlatokat:

  • Teljes oldalra emelés: 15 ismétlés
  • Teljes előre emelés, 15 ismétlés oldalanként
  • Lentről felvelé tárogatás, (5 ismétlés le, 5 fel), 3 körben

Összesen 3-5 kört teljesíts.

Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft