3 szokatlan, de hatásos gyakorlat a vállaid erősítésére

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Olvasd el ezt is!

A következő gyakorlatok előnye, hogy 180 fokos mozgástartományban dolgozol oldalra és előre emelésekkel, így ágyúgolyó vállaid lesznek.

Ilyen sorrendben végezd a gyakorlatokat:

  • Teljes oldalra emelés: 15 ismétlés
  • Teljes előre emelés, 15 ismétlés oldalanként
  • Lentről felvelé tárogatás, (5 ismétlés le, 5 fel), 3 körben

Összesen 3-5 kört teljesíts.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

„Egyszer fent, egyszer még feljebb”

Bovier György 17 évesen, egy baleset következtében került kerekesszékbe. Azóta viszont egy pillanatra sem áll meg, dolgozik, előadásokat tart és a kerekesszékes teniszválogatott tagjaként szuper eredményeket ért el. Az idáig vezető útjáról és a további terveiről beszélgettünk vele.

Edzettél már maceballal? Még nem? Mutatjuk mi az és hogyan használd!

A maceball tulajdonképpen egy edzéshez használt buzogány.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft