3 szokatlan, de hatásos gyakorlat a vállaid erősítésére

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Olvasd el ezt is!

A következő gyakorlatok előnye, hogy 180 fokos mozgástartományban dolgozol oldalra és előre emelésekkel, így ágyúgolyó vállaid lesznek.

Ilyen sorrendben végezd a gyakorlatokat:

  • Teljes oldalra emelés: 15 ismétlés
  • Teljes előre emelés, 15 ismétlés oldalanként
  • Lentről felvelé tárogatás, (5 ismétlés le, 5 fel), 3 körben

Összesen 3-5 kört teljesíts.

Kiderült: így lépnek félre a legtöbben egy kapcsolatban

A megcsalás sokféle módon történhet, de most már azt is tudjuk, melyik a leggyakoribb.

Egész életedben rosszul fújtad az orrod! Mutatjuk, hogy csináld!

Amikor bedugul az orrod, eszedbe jutnak a régi szép idők, amikor még könnyen tudtál levegőt venni. Azonban az erőlködés és a folyamatos orrfújás nem vezet mindig megfelelő eredményre.

A nyári öltönyviselés 7 legjobb módja

Nyáron, a meleg miatt sokaknak nem hiányzik az öltöny, ez teljesen érthető. Pedig sok munkahelyre 30 fokban is öltönyben kell menni, nincs mese, ez a szabály, ennek kell megfelelni.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft