3 szokatlan, de hatásos gyakorlat a vállaid erősítésére

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Dolgoztasd meg a vállaidat minden irányból!

Olvasd el ezt is!

A következő gyakorlatok előnye, hogy 180 fokos mozgástartományban dolgozol oldalra és előre emelésekkel, így ágyúgolyó vállaid lesznek.

Ilyen sorrendben végezd a gyakorlatokat:

  • Teljes oldalra emelés: 15 ismétlés
  • Teljes előre emelés, 15 ismétlés oldalanként
  • Lentről felvelé tárogatás, (5 ismétlés le, 5 fel), 3 körben

Összesen 3-5 kört teljesíts.

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft