Mi az igazság: jó izomlázra edzeni?

Hiába sportolsz rendszeresen, az izomláz nem kerülhet el mindig. De mi a teendő, ha fájdalmaid vannak?

Hiába sportolsz rendszeresen, az izomláz nem kerülhet el mindig. De mi a teendő, ha fájdalmaid vannak?

Először is: ha izomlázad van, az jó. Viszont, ha erősebb fájdalmat érzel, esetleg kisebb húzódásokat, túlterhelést, az már nagyon nem. Szóval az előbbinél gond nélkül ráedzhetsz, az utóbbinál a pihenés ajánlott. Az biztos, hogy egy kiadós edzés után, ami közben már érzed, hogy izomláz lesz a vége, mindenképpen fogyassz valami magas proteintartalmú harapnivalót (akkor is, ha egyébként nem szoktál). Hiszen a fehérje az, ami építi az izmokat, és segít csökkenteni az izomlázat is.


Extra Tipp: A meggylé hasznos izomláz megelőző ital, így ha az edzések előtt fogyasztod, másnap kisebb eséllyel számíthatsz fájdalomra. De az árnika krém is szuper: lefekvés előtt kend be alaposan vele a megdolgoztatott területeket!


Ha annyira túlzásba vitted előző nap, hogy másnap mozdulni sem bírsz, másnap hagyd ki az adott izomcsoportot, és koncentrálj másra. Az aerobikot cseréld le jógára, vagy csak kocogj egyet. Mind jó alternatíva!

Jó hír: az izomláz nem tart örökké, így általában 1-2, maximum 3 napot kell kibírnod!

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Az olívaolaj a memóriának is jót tesz!

Az egerek agyának legalábbis biztos!

Kiderült: így lépnek félre a legtöbben egy kapcsolatban

A megcsalás sokféle módon történhet, de most már azt is tudjuk, melyik a leggyakoribb.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft