Így lett hatalmas Wahlberg karja

Ha te is akkora bicepszet szeretnél, mint az övé, végezd el az edzéstervét - ennyire egyszerű.

Ha te is akkora bicepszet szeretnél, mint az övé, végezd el az edzéstervét - ennyire egyszerű.

Olvasd el ezt is!

Rengeteg oldschool, de hatásos gyakorlatot találsz benne, amikkel minden irányból megdolgoztathatod a bicepszed. Wahlberg szereti variálni az edzéstervét, nem végzi túl sokáig ugyanazokat a gyakorlatokat, de ezekkel biztos, hogy a lehető legtöbbet hozhatod ki a sima bicepszezésből. Érdemes teremben végezned őket, mivel Scott-padra, franciarúdra és kézisúlyzókra is szükséged lesz hozzá.

Hetente egyszer végezd el a gyakorlatokat és hagyj pár nap pihenőt, ha felsőtestre is edzenél. Később fokozatosan növelheted a használt súlyok mennyiségét.

  1. Bicepszezés ülve, egykezes súlyzókkal: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  2. Bicepszezés állva, egykezes súlyzókkal: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  3. Bicepszezés állva, súlyzóval: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  4. Húzódzkodás: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  5. Bicepszezés Scott-padon: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  6. Bicepszezés francira rúddal, állva: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft