Így lett hatalmas Wahlberg karja

Ha te is akkora bicepszet szeretnél, mint az övé, végezd el az edzéstervét - ennyire egyszerű.

Ha te is akkora bicepszet szeretnél, mint az övé, végezd el az edzéstervét - ennyire egyszerű.

Olvasd el ezt is!

Rengeteg oldschool, de hatásos gyakorlatot találsz benne, amikkel minden irányból megdolgoztathatod a bicepszed. Wahlberg szereti variálni az edzéstervét, nem végzi túl sokáig ugyanazokat a gyakorlatokat, de ezekkel biztos, hogy a lehető legtöbbet hozhatod ki a sima bicepszezésből. Érdemes teremben végezned őket, mivel Scott-padra, franciarúdra és kézisúlyzókra is szükséged lesz hozzá.

Hetente egyszer végezd el a gyakorlatokat és hagyj pár nap pihenőt, ha felsőtestre is edzenél. Később fokozatosan növelheted a használt súlyok mennyiségét.

  1. Bicepszezés ülve, egykezes súlyzókkal: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  2. Bicepszezés állva, egykezes súlyzókkal: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  3. Bicepszezés állva, súlyzóval: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  4. Húzódzkodás: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  5. Bicepszezés Scott-padon: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  6. Bicepszezés francira rúddal, állva: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft