Így lett hatalmas Wahlberg karja

Ha te is akkora bicepszet szeretnél, mint az övé, végezd el az edzéstervét - ennyire egyszerű.

Ha te is akkora bicepszet szeretnél, mint az övé, végezd el az edzéstervét - ennyire egyszerű.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Mark Wahlberg 5 legjobb filmje

Rengeteg oldschool, de hatásos gyakorlatot találsz benne, amikkel minden irányból megdolgoztathatod a bicepszed. Wahlberg szereti variálni az edzéstervét, nem végzi túl sokáig ugyanazokat a gyakorlatokat, de ezekkel biztos, hogy a lehető legtöbbet hozhatod ki a sima bicepszezésből. Érdemes teremben végezned őket, mivel Scott-padra, franciarúdra és kézisúlyzókra is szükséged lesz hozzá.

Hetente egyszer végezd el a gyakorlatokat és hagyj pár nap pihenőt, ha felsőtestre is edzenél. Később fokozatosan növelheted a használt súlyok mennyiségét.

  1. Bicepszezés ülve, egykezes súlyzókkal: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  2. Bicepszezés állva, egykezes súlyzókkal: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  3. Bicepszezés állva, súlyzóval: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  4. Húzódzkodás: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  5. Bicepszezés Scott-padon: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
  6. Bicepszezés francira rúddal, állva: 3x 10,8,6 ismétlés, 90 mp pihenő
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft