Tedd semmissé az ülőmunka hatását 1 perc alatt

A következő nyújtás abban is segít, hogy csökkentsd a hátfájdalmat és a konditermi teljesítményeden is javíthatsz vele!

A következő nyújtás abban is segít, hogy csökkentsd a hátfájdalmat és a konditermi teljesítményeden is javíthatsz vele!

Olvasd el ezt is!

Ha néhányszor be tudsz iktatni 1 perc pihenőt, ami alatt nyújtást végzel, a csípőd nyitottabbá válik, ezáltalá csökken a hátfájdalmad és jobban megy a guggolás is.

A galambnyújtásnak nevezett gyakorlatot szinte bárhol elvégezheted:

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft