Miért kell pontosan 21 ismétlést végezned a nagyobb mellizmokért?

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A koncenpció egyszerű: minden szettben 21 ismétlést kell végezned, de 3 mozgástartományban kell elvégezni őket.

A gyakorlat elejét ismétled csak 7-szer, ezt követően 7 ismétlés jön a végéből és 7 az egész tartományból. Így hatásosabban növelheted az izmaid. BJ Gaddour, a MH szakértője szerint ezt bármilyen gyakorlatnál elvégezheted, például a mellizmaid növelésére is, akár mellből nyomásnál is:

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft