Miért kell pontosan 21 ismétlést végezned a nagyobb mellizmokért?

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A koncenpció egyszerű: minden szettben 21 ismétlést kell végezned, de 3 mozgástartományban kell elvégezni őket.

A gyakorlat elejét ismétled csak 7-szer, ezt követően 7 ismétlés jön a végéből és 7 az egész tartományból. Így hatásosabban növelheted az izmaid. BJ Gaddour, a MH szakértője szerint ezt bármilyen gyakorlatnál elvégezheted, például a mellizmaid növelésére is, akár mellből nyomásnál is:

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft