Miért kell pontosan 21 ismétlést végezned a nagyobb mellizmokért?

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A koncenpció egyszerű: minden szettben 21 ismétlést kell végezned, de 3 mozgástartományban kell elvégezni őket.

A gyakorlat elejét ismétled csak 7-szer, ezt követően 7 ismétlés jön a végéből és 7 az egész tartományból. Így hatásosabban növelheted az izmaid. BJ Gaddour, a MH szakértője szerint ezt bármilyen gyakorlatnál elvégezheted, például a mellizmaid növelésére is, akár mellből nyomásnál is:

Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft