Miért kell pontosan 21 ismétlést végezned a nagyobb mellizmokért?

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A 21-es módszer egy olyan izomépítő technika, mely kiállta az idő próbáját - és úgy tűnik, nem csak a bicepszezés tekintetében.

A koncenpció egyszerű: minden szettben 21 ismétlést kell végezned, de 3 mozgástartományban kell elvégezni őket.

A gyakorlat elejét ismétled csak 7-szer, ezt követően 7 ismétlés jön a végéből és 7 az egész tartományból. Így hatásosabban növelheted az izmaid. BJ Gaddour, a MH szakértője szerint ezt bármilyen gyakorlatnál elvégezheted, például a mellizmaid növelésére is, akár mellből nyomásnál is:

Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft