A legveszélyesebb és egyik leghatásosabb gyakorlat vállra

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az upright row-ról, vagyis az evezés felfelé végzett formájáról van szó. BJ Gaddour, a MH fitnesz szakértője szerint ha módsoítasz a mozgástartomány, nem kell tartanod attól, hogy szétrombolod a vállaid. A lényeg annyi, milyen magasra emeled a súlyzókat. Sokan egészen az állukig felhúzzák, pedig ha a felkar a vállaid fölé kerül, sérülés lehet a vége. Érdemes csak a mellkasik felhúznod a súlyzókat és nem tovább. Nézd meg a videón, hogyan kell szabályoan elvégezni a módosított variációt:

Ha kipróbálnád, végezd könnyű súlyzókkal, 3-5x10-15 ismétlésszámmal. A szettek között pedig pihenj 1 percet.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Edzés=jobb szex - ezért kellene többször edzeni a csajoddal

Az edzés sokat lendíthet a szexuális életeden fizikálisan és mentálisan is.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés