A legveszélyesebb és egyik leghatásosabb gyakorlat vállra

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az upright row-ról, vagyis az evezés felfelé végzett formájáról van szó. BJ Gaddour, a MH fitnesz szakértője szerint ha módsoítasz a mozgástartomány, nem kell tartanod attól, hogy szétrombolod a vállaid. A lényeg annyi, milyen magasra emeled a súlyzókat. Sokan egészen az állukig felhúzzák, pedig ha a felkar a vállaid fölé kerül, sérülés lehet a vége. Érdemes csak a mellkasik felhúznod a súlyzókat és nem tovább. Nézd meg a videón, hogyan kell szabályoan elvégezni a módosított variációt:

Ha kipróbálnád, végezd könnyű súlyzókkal, 3-5x10-15 ismétlésszámmal. A szettek között pedig pihenj 1 percet.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft