A legveszélyesebb és egyik leghatásosabb gyakorlat vállra

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az upright row-ról, vagyis az evezés felfelé végzett formájáról van szó. BJ Gaddour, a MH fitnesz szakértője szerint ha módsoítasz a mozgástartomány, nem kell tartanod attól, hogy szétrombolod a vállaid. A lényeg annyi, milyen magasra emeled a súlyzókat. Sokan egészen az állukig felhúzzák, pedig ha a felkar a vállaid fölé kerül, sérülés lehet a vége. Érdemes csak a mellkasik felhúznod a súlyzókat és nem tovább. Nézd meg a videón, hogyan kell szabályoan elvégezni a módosított variációt:

Ha kipróbálnád, végezd könnyű súlyzókkal, 3-5x10-15 ismétlésszámmal. A szettek között pedig pihenj 1 percet.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

A kutyák azt is kiszagolják, ha bunkó vagy

A kutyád feltétel nélkül szeret - de ettől még észreveszi, ha rosszban sántikálsz.

10 férfi sztár, aki extrém fitnesz-átalakuláson esett át az elmúlt években

Kockás hasú akcióhőst formált magából Paul Rudd, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds.

Mennyi az esély arra, hogy a startvonalnál találkozol életed szerelmével?

Lehet, hogy a jövőbeli párod már épp a maraton célvonalánál vár? Az Active.com próbálta kideríteni, mennyi az esély erre - és még sok másra:

Mit árul el a barátainak a szexuális életetekről?

Ha nem vagy a közelében, az összes titkotokat kifecsegi a barátnőd?

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft