A legveszélyesebb és egyik leghatásosabb gyakorlat vállra

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az upright row-ról, vagyis az evezés felfelé végzett formájáról van szó. BJ Gaddour, a MH fitnesz szakértője szerint ha módsoítasz a mozgástartomány, nem kell tartanod attól, hogy szétrombolod a vállaid. A lényeg annyi, milyen magasra emeled a súlyzókat. Sokan egészen az állukig felhúzzák, pedig ha a felkar a vállaid fölé kerül, sérülés lehet a vége. Érdemes csak a mellkasik felhúznod a súlyzókat és nem tovább. Nézd meg a videón, hogyan kell szabályoan elvégezni a módosított variációt:

Ha kipróbálnád, végezd könnyű súlyzókkal, 3-5x10-15 ismétlésszámmal. A szettek között pedig pihenj 1 percet.

Szteroidozó filmesek - mindenki koxol?

Hollywoodban gyakran látunk nagy átalakulásokat. Gerard Butler a 300-ra, Mark Walhberg a Pain&Gain-re, Bradly Cooper az American Sniper-re – hogy Christian Bale egészen hihetetlen átalakulásait ne is említsük… Dwayne Johnson is a listán van – bár ő mindig a fizikumáról volt híres, mégis az utóbbi időben egy még komolyabb szintre lépett (Pain&Gain, Hercules, stb.).

Ez a nő minden nap új pózt próbált ki a párjával egy héten keresztül...ez lett az eredmény

Mira és Jack több mint 10 éve házasok és a kapcsolatuk ellaposodását néhány új pózzal akarták megoldani. Ez történt velük a 7 napos kihívás során, a beszámolót a feleség írta.

5 egyszerű mód, hogy feltüzeld a vágyát

Mivel férfi vagy, valószínűleg te kezdeményezed gyakrabban a szexet.

15 jel, hogy jómódú és sikeres leszel

Bár nem épp virágzó a gazdaság, még simán lehetsz jómódú! Annyi lehetőség közül lehet választani - ha benned pedig megvan ez a 15 tulajdonság, akkor semmi nem állíthat meg!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft