A legveszélyesebb és egyik leghatásosabb gyakorlat vállra

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az tuti, hogy sok személyi edző javasolja, hogy kerüld el ezt a gyakorlatot.

Az upright row-ról, vagyis az evezés felfelé végzett formájáról van szó. BJ Gaddour, a MH fitnesz szakértője szerint ha módsoítasz a mozgástartomány, nem kell tartanod attól, hogy szétrombolod a vállaid. A lényeg annyi, milyen magasra emeled a súlyzókat. Sokan egészen az állukig felhúzzák, pedig ha a felkar a vállaid fölé kerül, sérülés lehet a vége. Érdemes csak a mellkasik felhúznod a súlyzókat és nem tovább. Nézd meg a videón, hogyan kell szabályoan elvégezni a módosított variációt:

Ha kipróbálnád, végezd könnyű súlyzókkal, 3-5x10-15 ismétlésszámmal. A szettek között pedig pihenj 1 percet.

Ha futsz, jobb ember lehetsz

Futni mindenki tud – mondják sokan. Az út a játszóterünk és rengeteg versenyen próbálhatjuk ki magunkat. Most egy kicsit arról lesz szó, hogyan tudod igazán lélekemelővé tenni a futást.

Egy pornósztár rangsorolja az összes népszerű szexvideót, amiben hírességek szerepelnek

Az elmúlt 10-15 évben sorra robbantak ki a botrányok az énekesek, színésznők kiszivárgott szexvideói miatt. Mielőtt mindre rákeresnél, előbb olvass egy kicsit tovább, mivel Joanna Angel is elmondja véleményét róluk.

Tésztavacsora 15 perc alatt, 29 gramm fehérjével

A recept nem titkolt célja, hogy ne tudj kifogást találni arra, hogy miért nem főzöl otthon. És mik a leggyakoribb kifogások?

Furcsa szexfétisek, amikre tuti nem mersz rákeresni a neten

Ha szeretnéd kínosabbá tenni a kocsmázós beszélgetéseket, ne menj el a következő érdekes fogalmak mellett.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft