Építs kitartóbb izmokat!

Több türelemre van szükséged, hogy kitartóbb izmokat építs.

Több türelemre van szükséged, hogy kitartóbb izmokat építs.

Elkerülnéd a sérüléseket? Ne kapkodd el az erősítő gyakorlatokat, hagyj időt a lassú kivitelezésre. Egy friss tanulmány megállapította, hogy a részt vevő futók egy hathetes, lassított tempójú erőedzés programot követően kivétel nélkül fejlődtek. „A lassabb, elnyújtott mozdulat jobban terheli az izmot, így az erőteljesebb és rugalmasabb lesz” – magyarázza a tanulmányt jegyző Dr. Fernando Sanz López. A legjobb eredmény eléréséhez López a következő öt elemből álló köredzést javasolja. A körök végén tarts pihenőt, és kezdd elölről. Törekedj összesen három teljes körre, minél kevesebb pihenőt tartva az ismétlések és a körök között.

Egylábas guggolás

Bal lábbal lépj a zsámolyra, jobb lábad lógasd le oldalt. Bal térded behajlítva lassan guggolj le, tarts szünetet, majd emelkedj vissza kiindulóhelyzetbe. (Lábanként 6-12 ismétlés).

Súlyemelés

Mindkét kezedben kézisúlyzót tartva egyenes háttal, csípőből dőlj előre, hogy a súly térdvonalad alá kerüljön. Lassan egyenesedj vissza. Rövid szünet után ismételd a mozdulatot. (6-12 ismétlés)

Favágás

Guggolj le és húzd a medicinlabdát jobb térdedhez. Összepréselt hasizommal állj fel és átlósan emeld a labdát tested elé. A szabályos mozdulat érdekében mindkét szakaszt lassan végezd. (Oldalanként 6-12 ismétlés)

Vádliemelés

Állj a zsámolyra úgy, hogy sarkad lelógjon. Emelkedj lábujjhegyre (szükség esetén támaszkodj a falnak). Emeld el bal lábad a zsámolyról, és jobb sarkad lassan told lefelé. Maradj ebben a testhelyzetben, majd térj vissza kiindulóhelyzetbe. (Lábanként 6-12 ismétlés)

Egylábas híd

Feküdj a hátadra, térded hajlítsd be, karod nyújtsd ki tested mellett. Nyújtsd előre jobb lábad, és csípőd lassan emeld a levegőbe. Tartsd a pózt, majd térj vissza kiindulóhelyzetbe. (Lábanként 6-12 ismétlés)

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft