7 tipp futás utáni regenerációhoz

Ha edzésterved van, ideje összeállítanod egy regenerációs tervet is. Ezeket vedd hozzá figyelembe:

Ha edzésterved van, ideje összeállítanod egy regenerációs tervet is. Ezeket vedd hozzá figyelembe:

  1. Minden futás után végezz levezetést - kocogj, vagy sétálj, hogy csökkenjen a pulzusod és a testhőmérsékleted.
  2. Öltözz át - lehet, hogy hűsít a nedves ruha, de a száraz melegen tartja az izmaid, így segítve a vérkeringést.
  3. Nyújts - mindenképp végezz nyújtást futás után
  4. Táplálkozz okosan - 20 perccel a futás végeztével egyél fehérjében és minőségi szénhidrátokban gazdag ételeket és fogyassz megfelelő mennyiségű vizet.
  5. Nézd át az edzésterved - úgy időzítsd a keményebb edzéseket, hogy az izmaidnak elegendő ideje legyen regenerálódni.
  6. Nézd meg az ajánlott tempót - ne fuss túl gyorsan minden futás alkalmával.
  7. Időjárás - a melegben nő a pulzusod, ezért intenzívebbé válik a futás és gyakran nehezebbé is. Ilyenkor vegyél vissza.
Olvasd el ezt is!
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft