7 tipp futás utáni regenerációhoz

Ha edzésterved van, ideje összeállítanod egy regenerációs tervet is. Ezeket vedd hozzá figyelembe:

Ha edzésterved van, ideje összeállítanod egy regenerációs tervet is. Ezeket vedd hozzá figyelembe:

  1. Minden futás után végezz levezetést - kocogj, vagy sétálj, hogy csökkenjen a pulzusod és a testhőmérsékleted.
  2. Öltözz át - lehet, hogy hűsít a nedves ruha, de a száraz melegen tartja az izmaid, így segítve a vérkeringést.
  3. Nyújts - mindenképp végezz nyújtást futás után
  4. Táplálkozz okosan - 20 perccel a futás végeztével egyél fehérjében és minőségi szénhidrátokban gazdag ételeket és fogyassz megfelelő mennyiségű vizet.
  5. Nézd át az edzésterved - úgy időzítsd a keményebb edzéseket, hogy az izmaidnak elegendő ideje legyen regenerálódni.
  6. Nézd meg az ajánlott tempót - ne fuss túl gyorsan minden futás alkalmával.
  7. Időjárás - a melegben nő a pulzusod, ezért intenzívebbé válik a futás és gyakran nehezebbé is. Ilyenkor vegyél vissza.
Olvasd el ezt is!
Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Az olívaolaj a memóriának is jót tesz!

Az egerek agyának legalábbis biztos!

Kiderült: így lépnek félre a legtöbben egy kapcsolatban

A megcsalás sokféle módon történhet, de most már azt is tudjuk, melyik a leggyakoribb.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft