7 tipp futás utáni regenerációhoz

Ha edzésterved van, ideje összeállítanod egy regenerációs tervet is. Ezeket vedd hozzá figyelembe:

Ha edzésterved van, ideje összeállítanod egy regenerációs tervet is. Ezeket vedd hozzá figyelembe:

  1. Minden futás után végezz levezetést - kocogj, vagy sétálj, hogy csökkenjen a pulzusod és a testhőmérsékleted.
  2. Öltözz át - lehet, hogy hűsít a nedves ruha, de a száraz melegen tartja az izmaid, így segítve a vérkeringést.
  3. Nyújts - mindenképp végezz nyújtást futás után
  4. Táplálkozz okosan - 20 perccel a futás végeztével egyél fehérjében és minőségi szénhidrátokban gazdag ételeket és fogyassz megfelelő mennyiségű vizet.
  5. Nézd át az edzésterved - úgy időzítsd a keményebb edzéseket, hogy az izmaidnak elegendő ideje legyen regenerálódni.
  6. Nézd meg az ajánlott tempót - ne fuss túl gyorsan minden futás alkalmával.
  7. Időjárás - a melegben nő a pulzusod, ezért intenzívebbé válik a futás és gyakran nehezebbé is. Ilyenkor vegyél vissza.
Olvasd el ezt is!
Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Ezt a 11 tulajdonságot keresik a férfiak a leendő feleségükben

Nincs persze olyan kézikönyv, melyben a tökéletes feleség minden tulajdonsága szerepel, mivel ezt lehetetlen lenne megcsinálni, annyira különbözőek vagyunk. De van néhány olyan tulajdonság, mely a legtöbb férfi számára fontos, ha leendő feleségét szeretné megtalálni.

3 zsírégető gyakorlat, amit biztos megtalálsz Justin Theroux edzéstervében

Hétvégén kicsit felfrissítenéd az edzésterved? Nem kell sokáig keresgélned, elég, ha követed Justin Theroux személyi edzőjének 3 gyakorlatát!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft