Jobb teljesítmény, életmódváltás, vagy fogyás: megadod a testednek, amire szüksége van?

A megfelelő üzemanyagok megváltoztathatják, hogyan érded el céljaid. Mindegy, hogy a teljesítményed javítása, az életmódod változtatása, vagy a fogyás a célod, megmutatjuk a legfontosabb táplálkozási tippeket, hogy elérd őket.

A megfelelő üzemanyagok megváltoztathatják, hogyan érded el céljaid. Mindegy, hogy a teljesítményed javítása, az életmódod változtatása, vagy a fogyás a célod, megmutatjuk a legfontosabb táplálkozási tippeket, hogy elérd őket.

Olvasd el ezt is!

A teljesítmény növelése

A lényeg: legyen több energiád, amit fent is tudsz tartani.

A tippek:

Két választásod van: vagy edzés előtt viszel be több szénhidrátot, hogy feltöltsd a glikogén raktáraid, vagy kisebb mennyiségű szénhidrátot párosítasz több egészséges zsírral. A zsírban grammonként kétszer annyi energia van, mint a szénhidrátokban, ám ezeket lassabban alakítja át a szervezeted.

Tipp a szénhidráttal tankolóknak: válassz édesburgonyát, gyümölcsöket, quinoát és zabpelyhet.

A zsírt fogyasztóknak: avokádó, tojás és olajos magvak, mogyoróvaj és kókuszolaj - ezeket válaszd.

Az életmódváltók

A lényeg: nem akarsz fájdalommal küzdeni az edzés után, ugyanakkor azért mozogsz, hogy egészséges maradj.

A tippek:

Mindenkinek szüksége van üzemanyagra, viszont ha nem futsz maratont, vagy csak azért edzel, hogy egészséges maradj, a következő dolgokra érdemes figyelned:

A tökéletes menü lassan emészthető szénhdirátokat tartalmaz, ezt kombináld egészséges zsírokkal. Így energikus maradhatsz végig. Fogyassz sok zöldséget, vitaminban, ásványi anyagokban gazdag gyümölcsöket és persze a fehérje sem maradhat el.

Néhány példa:

  • rántotta tojással, spenóttal, paradicsommal és baconnel
  • banán mandulavajjal
  • 1-2 kocka 70%-os étcsoki
  • fehérjeturmix bogyós gyümölcsökkel és magvakkal
  • negyed csésze zabkása gyümölcsökkel

Fogynivágyók

A lényeg: a zsírraktáraid használd üzemanyagként edzés közben

A glukagon nevű hormon akkor szabadul fel a szervezetedben, amikor a tested eldönti, a raktározott zsírból nyer majd üzemanyagot. Az edzés során történőzsírégetés maximalizálása érdekében érdemes még reggeli előtt edzened, előtte pedig egyél valami apróságot, például főtt tojást, mandulát, répát, vagy egy kávét friss tejszínhabbal.

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Edzés=jobb szex - ezért kellene többször edzeni a csajoddal

Az edzés sokat lendíthet a szexuális életeden fizikálisan és mentálisan is.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés