Jobb teljesítmény, életmódváltás, vagy fogyás: megadod a testednek, amire szüksége van?

A megfelelő üzemanyagok megváltoztathatják, hogyan érded el céljaid. Mindegy, hogy a teljesítményed javítása, az életmódod változtatása, vagy a fogyás a célod, megmutatjuk a legfontosabb táplálkozási tippeket, hogy elérd őket.

A megfelelő üzemanyagok megváltoztathatják, hogyan érded el céljaid. Mindegy, hogy a teljesítményed javítása, az életmódod változtatása, vagy a fogyás a célod, megmutatjuk a legfontosabb táplálkozási tippeket, hogy elérd őket.

Olvasd el ezt is!

A teljesítmény növelése

A lényeg: legyen több energiád, amit fent is tudsz tartani.

A tippek:

Két választásod van: vagy edzés előtt viszel be több szénhidrátot, hogy feltöltsd a glikogén raktáraid, vagy kisebb mennyiségű szénhidrátot párosítasz több egészséges zsírral. A zsírban grammonként kétszer annyi energia van, mint a szénhidrátokban, ám ezeket lassabban alakítja át a szervezeted.

Tipp a szénhidráttal tankolóknak: válassz édesburgonyát, gyümölcsöket, quinoát és zabpelyhet.

A zsírt fogyasztóknak: avokádó, tojás és olajos magvak, mogyoróvaj és kókuszolaj - ezeket válaszd.

Az életmódváltók

A lényeg: nem akarsz fájdalommal küzdeni az edzés után, ugyanakkor azért mozogsz, hogy egészséges maradj.

A tippek:

Mindenkinek szüksége van üzemanyagra, viszont ha nem futsz maratont, vagy csak azért edzel, hogy egészséges maradj, a következő dolgokra érdemes figyelned:

A tökéletes menü lassan emészthető szénhdirátokat tartalmaz, ezt kombináld egészséges zsírokkal. Így energikus maradhatsz végig. Fogyassz sok zöldséget, vitaminban, ásványi anyagokban gazdag gyümölcsöket és persze a fehérje sem maradhat el.

Néhány példa:

  • rántotta tojással, spenóttal, paradicsommal és baconnel
  • banán mandulavajjal
  • 1-2 kocka 70%-os étcsoki
  • fehérjeturmix bogyós gyümölcsökkel és magvakkal
  • negyed csésze zabkása gyümölcsökkel

Fogynivágyók

A lényeg: a zsírraktáraid használd üzemanyagként edzés közben

A glukagon nevű hormon akkor szabadul fel a szervezetedben, amikor a tested eldönti, a raktározott zsírból nyer majd üzemanyagot. Az edzés során történőzsírégetés maximalizálása érdekében érdemes még reggeli előtt edzened, előtte pedig egyél valami apróságot, például főtt tojást, mandulát, répát, vagy egy kávét friss tejszínhabbal.

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft