Gyilkos edzés alsótestre, egyetlen gyakorlattal

Nem akarod túlgondolni a lábnapot? Akkor megmutatjuk a legegyszerűbb edzéstervet, amivel komoly eredményeket érhetsz el.

Nem akarod túlgondolni a lábnapot? Akkor megmutatjuk a legegyszerűbb edzéstervet, amivel komoly eredményeket érhetsz el.

Egyetlen gyakorlatot, a fordított kitörést kell végrehajtanod, így erősítheted a lábizmaid, de mobilisabb leszel és a metabolizmusod is gyorsul.

Ahogy a videóban látod, 3 féle fogással kell majd dolgoznod.

Kezdő:

1 percig végezz fordított kitörést az álladig emelt egykezes súlyzókkal. Pihenés nélkül engedd a súlyzókat az oldaladhoz és így is jöhet 1 perc munka. 3-5 szetttet végezz, köztük 1 perc pihenővel.

Középhaladó:

Kezdd fej fölé nyomott súlyzókkal, aztán jöhet az állig húzott variáció újabb 1 percig. 3-5 szettet végezz, 1 perc pihenővel.

Haladó:

Kezdd fej fölé tartott súlyzókkal, aztán jöhet az állig emelt, végül az utolsó körre engedd az oldalaidhoz. 3-5 szettet végezz!

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft