Gyilkos edzés alsótestre, egyetlen gyakorlattal

Nem akarod túlgondolni a lábnapot? Akkor megmutatjuk a legegyszerűbb edzéstervet, amivel komoly eredményeket érhetsz el.

Nem akarod túlgondolni a lábnapot? Akkor megmutatjuk a legegyszerűbb edzéstervet, amivel komoly eredményeket érhetsz el.

Egyetlen gyakorlatot, a fordított kitörést kell végrehajtanod, így erősítheted a lábizmaid, de mobilisabb leszel és a metabolizmusod is gyorsul.

Ahogy a videóban látod, 3 féle fogással kell majd dolgoznod.

Kezdő:

1 percig végezz fordított kitörést az álladig emelt egykezes súlyzókkal. Pihenés nélkül engedd a súlyzókat az oldaladhoz és így is jöhet 1 perc munka. 3-5 szetttet végezz, köztük 1 perc pihenővel.

Középhaladó:

Kezdd fej fölé nyomott súlyzókkal, aztán jöhet az állig húzott variáció újabb 1 percig. 3-5 szettet végezz, 1 perc pihenővel.

Haladó:

Kezdd fej fölé tartott súlyzókkal, aztán jöhet az állig emelt, végül az utolsó körre engedd az oldalaidhoz. 3-5 szettet végezz!

Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft