Gyilkos edzés alsótestre, egyetlen gyakorlattal

Nem akarod túlgondolni a lábnapot? Akkor megmutatjuk a legegyszerűbb edzéstervet, amivel komoly eredményeket érhetsz el.

Nem akarod túlgondolni a lábnapot? Akkor megmutatjuk a legegyszerűbb edzéstervet, amivel komoly eredményeket érhetsz el.

Egyetlen gyakorlatot, a fordított kitörést kell végrehajtanod, így erősítheted a lábizmaid, de mobilisabb leszel és a metabolizmusod is gyorsul.

Ahogy a videóban látod, 3 féle fogással kell majd dolgoznod.

Kezdő:

1 percig végezz fordított kitörést az álladig emelt egykezes súlyzókkal. Pihenés nélkül engedd a súlyzókat az oldaladhoz és így is jöhet 1 perc munka. 3-5 szetttet végezz, köztük 1 perc pihenővel.

Középhaladó:

Kezdd fej fölé nyomott súlyzókkal, aztán jöhet az állig húzott variáció újabb 1 percig. 3-5 szettet végezz, 1 perc pihenővel.

Haladó:

Kezdd fej fölé tartott súlyzókkal, aztán jöhet az állig emelt, végül az utolsó körre engedd az oldalaidhoz. 3-5 szettet végezz!

Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Itt a jövő: megnyílik az első kávézó, ahol robotok elégítik ki orálisan a vendégeket

Fizetnél 22.000 forintot egy kávéért? Na és egy olyanért, amihez kapsz egy orális kényeztetést egy szexrobottól?

6 tipp - tedd ezt, ha teleetted magad

Miről szól a karácsony? A legtöbb helyen a test jelzéseinek figyelmen kívül hagyásáról (ez az 1 szelet még belémfér), a nagy zabálásról.

Ez a srác több mint 200 méteres magasságban teker

Az osztrák trialos, Fabio Wibmer csak 21 éves, de nagyon vakmerő.

Edzés=jobb szex - ezért kellene többször edzeni a csajoddal

Az edzés sokat lendíthet a szexuális életeden fizikálisan és mentálisan is.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés