Szabadulj meg az egész heti stressztől egyetlen edzéssel

Határidők, beszámolók - ennyi is elég a stresszes munkanaphoz, de ha egy kemény héten vagy túl, érdemes a teremben levezetned a feszültséget.

Határidők, beszámolók - ennyi is elég a stresszes munkanaphoz, de ha egy kemény héten vagy túl, érdemes a teremben levezetned a feszültséget.

Olvasd el ezt is!

A következő edzéstervvel garantált, hogy megszabadulsz a feszkótól és szuper péntek este elé nézel.

Burpee medicinlabdával - 4x20 mp, 10 mp pihenő
A fekvőtámaszt végezd a labdára támaszkodva, majd ugorj guggolásba, fogd meg a labdát és ugorj fel vele, közben lendítsd a fejed fölé.

Kötélrázás - 4x20 mp, 10 mp pihenő
Fogj két kötelet és váltva rántsd fel őket olyan erősen, ahogy csak tudood.

Dobozra ugrás - 4x20 mp, 10 mp pihenő
Állj kényelmes távolságra az emelvénytől és ugrálj fel rá, majd ugorj le róla.

Medicin dobás - 4x20mp, 10 mp pihenő
Fogj egy medicinlabdát és végd földhöz olyan erősen, ahogy tudod.

Felülés fordulással, medicinlabdával - 4x20 mp, 10 mp pihenő
Fogd meg a labdát a hasadnál és így végezd a felüléseket. Fordulj el közben egyik oldalra, majd a másikra.

Kitörés felugrással - 4x20 mp, 10 mp pihenő
Végezz el egy kitörést, ugroj fel, cseréld meg a lábaid és jöhet a következő.

Burpee - 4x20 mp, 10 mp pihenő
Az első gyakorlathoz hasonlóan végezd, ezúttal ladba nélkül.

Guggolás egykezes súlyzókkal - 4x20 mp, 10 mp pihenő
Fogj egy-egy súlyzót és vállszéles terpeszben végezd a guggolásokat.

15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés