Tippek, ha szúr az oldalad

Kevés rosszabb dolog létezik, mint a hirtelen az oldaladban jelentkező szúró fájdalom futás közben. Mutatunk 3 módszert, amivel megelőzheted a kialakulását.

Kevés rosszabb dolog létezik, mint a hirtelen az oldaladban jelentkező szúró fájdalom futás közben. Mutatunk 3 módszert, amivel megelőzheted a kialakulását.

1. Táplálkozz okosan
A zsíros, rostban gazdag ételeket hosszabb ideig emészti a szervezeted, emiatt is kialakulhat a szúró fájdalom. Érdemes könnyebb ételeket fogyasztanod futás előtt és megfelelő időt várnod, mielőtt elindulsz.

2. Melegíts be
Lehet, hogy a bemelegítés kiahgyásával időt spórolhatsz, de így szabálytalanul veszed a levegőt futás közben és megfájdulhat az oldalat. Érdemes 2-3 percet gyors tempóban sétálnod, majd fokozatosan növelned a tempót.

3. Légzésszabályozás
Fuss úgy, mint egy úszó. Érdemes összehangolnod a légzést a futásod ritmusával, így megelőzheted a fájdalom kialakulását. Szívd be a levegőt 2-4 lépésen keresztül és fújd ki ugyanígy. Minél gyorsabban futsz, annál kevesebb lépés alatt szívd be és fújd ki a levegőt.

Olvasd el ezt is!
Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft