Amiről nem lehet eleget beszélni: légzés

Mert a teljesítményed többek között ezen is múlik!

Mert a teljesítményed többek között ezen is múlik!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Helyes légzés pihenőidőben

Mindenképpen mély lélegzeteket kell venni, és nem csak a mellkasodba, hanem minél mélyebbre told. Arra figyelj, hogy eközben ne emelgesd a válladat, és ne változtasd meg a testhelyzetedet. A helyes technikához az is hozzátartozik, hogy közben erőteljes karmozdulatokat végzel, ami segíti a normális áramlást is. Talán már hallottál arról, hogy három lépés alatt kell beszívni és egy alatt kifújni, vagy 2-1 arányban. Nos, az igazság, hogy nem mindenkinek jó ugyanaz, de ezt a kettőt teszteld magadon: vagy 3 lépés alatt szívd be, egy alatt tartsd bent és 2 alatt fújd ki, vagy fordítva.

Bár a légzés egyszerű dolognak tűnik, rettentő fontos, hiszen így jut el az izmaidhoz az oxigén! Ennek ellenére ne stresszelj azon, hogy a szádon vagy az orrodon csináld. Az atléták 70%-a a száján veszi, és 30% használja az orrát, de arra mindannyian figyelnek, hogy a levegővételek mélyek legyenek. Ha ezt betartod, jobb futóvá válsz!

Olvasd el ezt is!
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft