A tökéletes edzés felsőtestre - 2 gyakorlattal

Válj erősebbé és javíts a tartásodon a következő gyakorlatokkal!

Válj erősebbé és javíts a tartásodon a következő gyakorlatokkal!

A legtöbb férfii kevés figyelmet szentel a hátára és többet a mellizmaira. Ez azért is gond, mert így eyenlőtlenségek alakulhatnak ki a testedben, ennek hatására pedig romlik a tartásod, lesérülhet a vállad .

A legjobb, ha kiegyensúlyzott edzéstervet végzel.

A következő gyakorlatsorban fekvőtámaszt és súlyzós evezést kell végezned.

Csinálj 5 evezést, majd egyből utána 5 fekvőtámaszt. Ez egy kör, neked pedig ötöt kell telhesítened pihenés nélkül.

Olvasd el ezt is!
15 baki, amit az óvszerrel elkövethetsz

Az óvszer felhúzása mára már napi rutinoddá vált, de vajon tudod, hogy kell megfelelően csinálni? Sajnos a legújabb kutatások szerint sokan nem tudják.

5 tipp - randizz kevés pénzből

Újra a húspiacon? Ha az USA-ban élnél azt mondhatnánk, szerencsés vagy, mert ők a 2-3x többször randiznak, mint az Egyesült Királyságban, Ausztáliában, Japánban, vagy Franciaországban.

7 fogyókúrás tipp, hogy kevesebb kalóriát egyél!

Nyilván úgy is le lehet fogyni, hogy naponta megeszel egy Snickers-t, de a súlyveszteség minősége is számít- ki vágyik vézna testalkatra és satnya izmokra? A fogyás titka: egyél kevesebbet és égess több kalóriát.

A 30 másodperces nyújtás, amit minden reggel el kellene végezned

Nem kell órákig jógáznod ébreéds után ahhoz, hogy javíts a mobilitásodon. Egy félperces nyújtás is sokat segíthet abban, hogy bemelegítsd az izmaid és az ízületeid.

Mit árul el rólad az, hogy milyen alsógatyát hordasz?

A nőknek minden mozdulatod dekódolni kell, hiszen a férfit a döntései határozzák meg. A legapróbb részletek, például az, hogy milyen alsónadrágot hordasz, is kihathatnak arra, mekkora sikered lesz este.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Előfizetés