A tökéletes edzés felsőtestre - 2 gyakorlattal

Válj erősebbé és javíts a tartásodon a következő gyakorlatokkal!

Válj erősebbé és javíts a tartásodon a következő gyakorlatokkal!

A legtöbb férfii kevés figyelmet szentel a hátára és többet a mellizmaira. Ez azért is gond, mert így eyenlőtlenségek alakulhatnak ki a testedben, ennek hatására pedig romlik a tartásod, lesérülhet a vállad .

A legjobb, ha kiegyensúlyzott edzéstervet végzel.

A következő gyakorlatsorban fekvőtámaszt és súlyzós evezést kell végezned.

Csinálj 5 evezést, majd egyből utána 5 fekvőtámaszt. Ez egy kör, neked pedig ötöt kell telhesítened pihenés nélkül.

Olvasd el ezt is!
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft