A tökéletes edzés felsőtestre - 2 gyakorlattal

Válj erősebbé és javíts a tartásodon a következő gyakorlatokkal!

Válj erősebbé és javíts a tartásodon a következő gyakorlatokkal!

A legtöbb férfii kevés figyelmet szentel a hátára és többet a mellizmaira. Ez azért is gond, mert így eyenlőtlenségek alakulhatnak ki a testedben, ennek hatására pedig romlik a tartásod, lesérülhet a vállad .

A legjobb, ha kiegyensúlyzott edzéstervet végzel.

A következő gyakorlatsorban fekvőtámaszt és súlyzós evezést kell végezned.

Csinálj 5 evezést, majd egyből utána 5 fekvőtámaszt. Ez egy kör, neked pedig ötöt kell telhesítened pihenés nélkül.

Olvasd el ezt is!
Ajjajj...ez a népszerű szokás annyira veszélyes a közlekedésre, mint az ittas vezetés

Reméljük, hogy ittasan soha nem ülsz be a volán mögé. De van egy másik dolog, ami legalább annyira rizikós, mint piásan vezetni.

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft