Csak egy gyakorlatra van időd? Ez legyen az!

Ha nagyon szorít az idő, gyakran inkább kihagyod az edzést. Pedig nem kéne… Megmutatjuk, hogyan edzhetsz szupergyorsan!

Ha nagyon szorít az idő, gyakran inkább kihagyod az edzést. Pedig nem kéne… Megmutatjuk, hogyan edzhetsz szupergyorsan!

Mivel egy összetett mozdulatsort kell elévgezned robbanékonyan, nő a pulzusod és a laktát szintje is a szervezetedben.

Fogj egy súlyzót és tegyél rá annyi tárcsát, ami az 1RM 60%-át teszi ki (az 1 RM az a súly, amivel maximum 1 ismétlést tudsz elvégezni).

Emeld a mellkasodhoz és végezz egy guggolást. Ezt követően nyomd a fejed fölé, majd engedd a vállaidhoz és így is végezz egy guggolást. Ismét nyomd ki, dobd le a súlyt, ugorj fekvőtámaszba és végezz el egyet. Fogd meg újra a súlyzót és végezz egy deadliftet.

Már kész is vagy!

Olvasd el ezt is!
Mi rossz a vérképedben?

A múlt héten leírtam, hogy milyen vizsgálatokat érdemes végezni így az év elején, ha egészségesek akarunk lenni, ill. célunk a testünk átalakítása. A DEXA-val történő testösszetétel mérést ki is veséztük, most jöjjön a másik: a standard vérkép.

A tiéd mennyire gáz? Ezt gondolják a nők az alsógatyádról

Ha még mindig a 3 évvel ezelőtt vásárolt gatyákban parádézol, lehet, hogy érdemes beszerezned 1-2 új darabot.

Conor McGregor nővére elég tutajos - és tangában is szeret pózolgatni

A ketrecharcos nővérének létezéséről talán még nem tudtál, pedig iszonyúan dögös.

A legegyszerűbb edzésterv az izmos karokért

Mindössze két gyakorlat és 5 perc kell ahhoz, hogy kicsit felturbózd a karizmaid.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 2017-re féláron! 6 lapszám most csupán 2685 Ft!

Csak 2685 Ft