Miért nem érzed a fehérje hatását?

Az első tanácsunk az lenne, hogy ne a poron spórolj. Az olcsóbb változatok több zsírt és tejcukrot tartalmaznak.

Az első tanácsunk az lenne, hogy ne a poron spórolj. Az olcsóbb változatok több zsírt és tejcukrot tartalmaznak.

A minőségi keverékekben viszont ezeknek az anyagoknak alacsonyabb az aránya, arról nem is beszélve, hogy az esszenciális aminosavak közül tartalmazzák az összeset. Ha nem bírod a tejet, akkor próbáld ki a borsófehérjét!

Ha minden stimmel, akkor keresd az összetevők között a dikálium-foszfátot, mely javít az állóképességeden és felgyorsítja a regenerációt.

A legjobb ha fém shakerben rázod össze, így kevesebb baktérium lesz az italodban.
Edzés előtt és után is érdemes fogyasztanod, mivel így nem lesz izomlázad.

Olvasd el ezt is!
Nagy, de nem erős - lehetséges?

Azt gondolom, aki konditeremben dolgozik edzőként, már minimum egyszer az életében (de inkább havi egyszer) találkozott olyan srácokkal, akik közlik, hogy ők nem akarnak nagyok lenni, csak erősek.

A vibráló karkötő, ami 30 másodperc alatt leszámol a stresszel

A TouchPoints hadat üzen a konstans idegeskedésnek.

A Szikla mutat 6 gyakorlatot, amiktől te is izmos lehetsz! Lesd el őket!

Dwayne Johsnon nagyon sok embert inspirál már csak a kinézetével is.

Kész, vége! Ennél jobb Tinderes profilkép nem létezik!

Mindenki tanulhat egyet s mást ettől a férfitól!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft