A legjobb saját testúlyos edzés vállra

A következő edzésterv során a saját súlyoddal dolgoztathatod meg a vállaid. Egyszerá és gyors - csak 10 percre lesz szükséged az elvégzéséhez.

A következő edzésterv során a saját súlyoddal dolgoztathatod meg a vállaid. Egyszerá és gyors - csak 10 percre lesz szükséged az elvégzéséhez.

Olvasd el ezt is!

Így csináld:

A gyakorlatokat végezd folyamatosan, 1 percen keresztül, mindegyik között 1 perc pihenőt tartva.

Húzódzkodás

gif

Pike fekvőtámasz

gif

Fordított evezés

gif

Fekvőtámasz

gif

Oldalsó plank

gif
Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

„Egyszer fent, egyszer még feljebb”

Bovier György 17 évesen, egy baleset következtében került kerekesszékbe. Azóta viszont egy pillanatra sem áll meg, dolgozik, előadásokat tart és a kerekesszékes teniszválogatott tagjaként szuper eredményeket ért el. Az idáig vezető útjáról és a további terveiről beszélgettünk vele.

Edzettél már maceballal? Még nem? Mutatjuk mi az és hogyan használd!

A maceball tulajdonképpen egy edzéshez használt buzogány.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft