Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

A következő köredzés minden egyes izmod megdolgoztatja.

Így csináld: mindegyik gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezd, majd tarts 15 másodperc pihenőt. Ha végeztél egy körrel, pihenj 1 percet. Ha van időd, ismételd meg az egész kört háromszor.

  1. Egykezes, egylábas deadlift (bal oldal)
  2. Súlyzócipelés (bal kéz)
  3. Serleg kitörés (jobb láb)
  4. Serleg kitörés (bal láb)
  5. Fej fölé nyomás térdelve
  6. Egykezes evezés állva (jobb kéz)
  7. Egykezes evezés állva (bal kéz)
  8. Fekvőtámaszból padra lépegetés
  9. Homorított tartás
  10. Súlyzócipelés (jobb kéz)
  11. Egykezes, egylábas deadlift (jobb oldal)
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft