Tedd golyóállóvá a hátad!

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

Tudtad, hogy a törzsednél több mint két tucat izom található? Minél erősebbek, annál könnyebben stabilizálják és védik a gerinced.

A következő köredzés minden egyes izmod megdolgoztatja.

Így csináld: mindegyik gyakorlatot 45 másodpercen keresztül végezd, majd tarts 15 másodperc pihenőt. Ha végeztél egy körrel, pihenj 1 percet. Ha van időd, ismételd meg az egész kört háromszor.

  1. Egykezes, egylábas deadlift (bal oldal)
  2. Súlyzócipelés (bal kéz)
  3. Serleg kitörés (jobb láb)
  4. Serleg kitörés (bal láb)
  5. Fej fölé nyomás térdelve
  6. Egykezes evezés állva (jobb kéz)
  7. Egykezes evezés állva (bal kéz)
  8. Fekvőtámaszból padra lépegetés
  9. Homorított tartás
  10. Súlyzócipelés (jobb kéz)
  11. Egykezes, egylábas deadlift (jobb oldal)
Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft