Le az aszfaltról! Négy jó ok arra, hogy ne az úttesten fuss.

Kövesd a következő tippeket és válj jobb futóvá!

Kövesd a következő tippeket és válj jobb futóvá!

Kép

1/ Erősebb törzs
Az országúti futással szemben a terepfutás az oldalirányú és elfordulási síkokban is edzi a testedet. Amikor akadályokat kerül- getsz, összetettebb módon használod az izmaidat.

3/ Tökéletes vádli
A földutakon általában gyakoribbak, meredekebbek a lejtők. Amikor felfelé futsz, a talpad elejére nehezedsz és a vádlid izmai szolgáltatnak minden tolóerőt, így fejlődnek.

2/ Sportos fenék
A köves, egyenetlen csapásokon ide-oda inognak az ízületeid. Hogy ellenállj ezeknek az erőknek, a farizmod keményen dolgozik, hogy egymáshoz igazítsa a csípőd, a térded és a bokád.

4/ Szép alsó lábszár
Az elülső sípcsonti 3 izmok nehezen erősíthetők. A terepfutás edzi ezeket. Intenzíven részt kell venniük a mozgásban, hogy a lábad mindig egyenletesen érjen földet.

A háziállatod komoly veszélyt jelenthet a szexuális életedre

Egy belga srác a saját bőrén tapasztalta meg ezt.

Jó hírünk van: a tejcsoki is jót tesz az egészségednek!

Ha odafigyelsz arra, hogy egészségesen táplálkozz, akkor valószínűleg a csoki nem található meg az étrendedben.

Így készült Cedric McMillan a Mr. Olympiára

Múlt héten rendezték meg Las Vegasban a világ legrangosabb testépítő és fitnesz versenyét, az Olympia Weekend-et, ahol az idei Arnold Classic győztese, Cedric McMillan is indult.

Kiderült végre, miért sírunk, ha nem megy a csapatnak

Ne rejtegesd a könnyeidet, az evolúció nem tűr ellentmondást.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft