Jujimufu görkoriban húzott fel 225 kilót

Végre valaki menővé tette a görkorizást! Nem más, mint a fitneszőrült Jujimufu, vagyis Jon Call, aki 3 deadliftet csinált végig görkoriban, 225 kilóval.

Végre valaki menővé tette a görkorizást! Nem más, mint a fitneszőrült Jujimufu, vagyis Jon Call, aki 3 deadliftet csinált végig görkoriban, 225 kilóval.

Ha nem követed még, mire vársz? Az izompacsirta olyan hajlékony, mint egy tornász, ezt rendszeresen be is bizonyítja a bemutatott trükkjeivel. A legfontosabb célja, hogy szórakoztatóvá tegye az edzést. Korábban már írtunk arról, milyen durva mutatványokat csinált már meg.

Ja, azt még muszáj elmondanunk, hogy SEMMI ESETRE SE PRÓBÁLD KI EZT OTTHON!

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft