5 alkalom, amikor nem szabad nyújtanod

Most kicsit talán magunk ellen beszélünk, hiszen a nyújtás fontos része az edzés végének, ráadásul segít a stresszoldásban és a fájdalmak enyhítésében is. Azonban vannak helyzetek, amikor érdemesebb kihagyni.

Most kicsit talán magunk ellen beszélünk, hiszen a nyújtás fontos része az edzés végének, ráadásul segít a stresszoldásban és a fájdalmak enyhítésében is. Azonban vannak helyzetek, amikor érdemesebb kihagyni.

1. Sérülés esetén

A terápia fontos része a nyújtás, ugyanakkor ha az elmúlt napokban ért baleset, érdemesebb kihagynod, hiszen akár ronthat is az állapotodon. Ha húzódásod van, esetleg az idegekkel történt probléma, éles, hosszantartó fájdalmat tapasztalsz, kérj tanácsot az orvosodtól.

2. Most volt műtéted

Ez különösen igaz, ha az Achilleseddel vagy a combhajlítóddal feküdtél kés alá, mivel mindenképp idő kell a teljes felépüléshez, a nyújtás viszont nem minden esetben engedélyezett.

3. Hideg van

Hideg izmokat sosem szabad nyújtani, hiszen ez húzódáshoz, sőt, akár izomszakadáshoz is vezethet.

4. Sportolni indulsz

Focizni, kosarazni indulsz? A gyors erőkifejtést és robbanékony mozdulatokat igénylő sportok előtt sem szabad nyújtanod, hiszen a statikus nyújtás ebben az esetben megnövelheti az esélyed a sérülések kialakulására.

5. Már így is elég hajlékony vagy

Ha az átlagnál könnyebben lemész hídba, érdemes óvatosan nekiállnod a nyújtásoknak, hiszen könnyen lesérülhetsz, ha otthon kísérletezel. Mindenképp konzultálj szakemberrel arról, milyen mozdulatokat végezhetsz!

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft