Chris Hemsworth Thor edzésterve

Ahhoz, hogy mesterien tudja pörgetni a kalapácsot, kemény edzétervre volt szüksége a színésznek.

Ahhoz, hogy mesterien tudja pörgetni a kalapácsot, kemény edzétervre volt szüksége a színésznek.

Olvasd el ezt is!

„Rengeteg funkcionális gyakorlatot végeztem, sok saját testsúlyos gyakorlattal. A CrissFitet is kipróbáltam, kettlebellekkel is dolgoztam. Ezek tökéletesek kardiónak és a funkcionális erő fejlesztésére is. Rengeteget bokszoltam, aminek hasznát leginkább a verekedős jelenetek alatt vettem. Minden nap edzettem, rengeteg fehérjét fogyasztottam és a forgatás előtt alig ettem szénhidrátot.

Saját testsúlyos köredzés:

  • Húzódzkodás: 3x15
  • Felülés: 3x20
  • Fekvőtámasz: 3x15
  • Dobozra ugrás: 3x10
  • Guggolás: 3x15

Súlyzós kör:

  • Guggolás súlyzóval: 3x15
  • Fekvenyomás: 3x5
  • Katonai nyomás: 3x8
  • Deadlift: 3x5
  • Kalapács bicepszezés: 3x8
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft