Chris Hemsworth Thor edzésterve

Ahhoz, hogy mesterien tudja pörgetni a kalapácsot, kemény edzétervre volt szüksége a színésznek.

Ahhoz, hogy mesterien tudja pörgetni a kalapácsot, kemény edzétervre volt szüksége a színésznek.

Olvasd el ezt is!

„Rengeteg funkcionális gyakorlatot végeztem, sok saját testsúlyos gyakorlattal. A CrissFitet is kipróbáltam, kettlebellekkel is dolgoztam. Ezek tökéletesek kardiónak és a funkcionális erő fejlesztésére is. Rengeteget bokszoltam, aminek hasznát leginkább a verekedős jelenetek alatt vettem. Minden nap edzettem, rengeteg fehérjét fogyasztottam és a forgatás előtt alig ettem szénhidrátot.

Saját testsúlyos köredzés:

  • Húzódzkodás: 3x15
  • Felülés: 3x20
  • Fekvőtámasz: 3x15
  • Dobozra ugrás: 3x10
  • Guggolás: 3x15

Súlyzós kör:

  • Guggolás súlyzóval: 3x15
  • Fekvenyomás: 3x5
  • Katonai nyomás: 3x8
  • Deadlift: 3x5
  • Kalapács bicepszezés: 3x8
73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft