Így javíts a fekvőtámaszodon

Kikértük a legjobb edzők tanácsait azért, hogy minden gyakorlatot helyesen végezz el, hiszen csak akkor hatékony az edzés.

Kikértük a legjobb edzők tanácsait azért, hogy minden gyakorlatot helyesen végezz el, hiszen csak akkor hatékony az edzés.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Eddz vagy pihenj?

Fekvőtámasz

Mit csinálsz rosszul? A csípőd is mozog miközben a tested fel és le mozdul.
Tökéletesítds: Amikor fekvőtámaszt végzel, olyan pózban kell lenned, mintha állnál és nagyon kihúznád magad, állítja Vern Gambetta, a Gambetta Sports Training Systems tulajdonosa. "Szóval a csípődet nem szabad leengedned, de az sem jó, ha nagyon felemeled. A hátad felső részének sem szabad görbén állni."
"Mielőtt elkezded, próbáld úgy tartani a felsőtested, mint amikor felhúzod a kabátod zipzárját," tanácsolja Kaitlyn Weiss, edző. Tartsd így végig az edzés ideje alatt. "Így feszes marad a tested- tökéletesen tudod tartani magad- a gyakorlatok elvégzése közben.
"Ne csak a tested nyomd fel, a kezeiddel nyomd erősen a padlót," mondja Gambetta. Így több erőt fejthetsz ki minden ismétlésnél.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft