Így javíts a fekvenyomásodon

Kikértük a legjobb edzők tanácsait azért, hogy minden gyakorlatot helyesen végezz el, hiszen csak akkor hatékony az edzés.

Kikértük a legjobb edzők tanácsait azért, hogy minden gyakorlatot helyesen végezz el, hiszen csak akkor hatékony az edzés.

Olvasd el ezt is!

Fekvenyomás

Mit csinálsz rosszul? Csak arra gondolsz, hogy elnyomd a súlyzót a mellkasodtól.
Tökéletesíts: "Minden alkalommal, amikor leengeded a súlyzót, próbáld meg összenyomni a lapockáidat," tanácsolja Craig Rasmussen, fitneszedző. Így több energia koncentrálódik a felsőtestedben, ezért nagyobb erővel tudod kinyomni a súlyt.
"A súlyzó leengedése közben emeld meg a mellkasod," mondja Rasmussen. "Ezzel sokkal könnyebben megy a kinyomás."
"Amikor éppen kinyomod a súlyt, próbáld meg meghajltani a rudat a kezeiddel, tanácsolja Pavel Tsatsouline, fitnesz szakértő. A hatás: Sokkal több izomrost aktiválódik, erősebben mozgatod a súlyzót és a vállaid is biztonságban lesznek.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft