Építs masszív vállakat és égess zsírt ezzel az edzéstervvel

Unod a vállazást? Akkor próbáld ki ezt!

Unod a vállazást? Akkor próbáld ki ezt!

A következő edzésterv felépítése egyszerű: először az erősítiő gyakorlatokat kell végrehajtanod, utána pedig jöhetnek a teljes testet átmozgató mozdulatok.

Összesen 6 gyakorlatot kell végrehajtanod, mindet 30 másodpercen keresztül végezd kevés pihenővel (az sem gond, ha nem pihensz köztük).

Nézd meg a videóban a gyakorlatok helyes végrehajtását és kezdd el az edzést. Ha minddel végeztél, jöhet 1 perc pihenő, aztán még 3-5-ször ismételd meg a kört.

Olvasd el ezt is!

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft