Nagyobb mellizmokra vágysz? Parancsolj!

Vajon lehetséges fekvenyomás nélkül izmos melleket szerezni? Még szép!

Vajon lehetséges fekvenyomás nélkül izmos melleket szerezni? Még szép!

3 gyakorlat is elég lesz hozzá: a tolódzkodás, a fekvőtámasz és a döntött törzsű evezés egykezes súlyzókkal. Mindegyik máshonnan dolgoztatja meg a mellizmod, így maximalizálhatod az eredményt.

Mivel a legnehezebb gyakorlattal kezded, a másik kettő könnyebben fog menni és nem fenyeget a veszély, hogy szabálytalanul végzed el őket.

Ha növeled az ismétlésszámot, több izomrostot aktivizálsz és biztos, hogy megkérdezik majd tőled, mennyit nyomsz fekve. Röhögj a markodba!

Olvasd el ezt is!

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft