Nagyobb mellizmokra vágysz? Parancsolj!

Vajon lehetséges fekvenyomás nélkül izmos melleket szerezni? Még szép!

Vajon lehetséges fekvenyomás nélkül izmos melleket szerezni? Még szép!

3 gyakorlat is elég lesz hozzá: a tolódzkodás, a fekvőtámasz és a döntött törzsű evezés egykezes súlyzókkal. Mindegyik máshonnan dolgoztatja meg a mellizmod, így maximalizálhatod az eredményt.

Mivel a legnehezebb gyakorlattal kezded, a másik kettő könnyebben fog menni és nem fenyeget a veszély, hogy szabálytalanul végzed el őket.

Ha növeled az ismétlésszámot, több izomrostot aktivizálsz és biztos, hogy megkérdezik majd tőled, mennyit nyomsz fekve. Röhögj a markodba!

Olvasd el ezt is!

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Jason Statham 5 legjobb filmje

A 80-as években Schawrzenegger, Stallone és Bruce Willis voltak a legmenőbb akcióhősök.

A tudomány szerint a jófiúknak több szexben van részük

Már hallhattad, hogy a nők jobban vonzódnak a rosszfiúkhoz, azonban több kutatás éppen ennek ellenkezőjét támasztja alá.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft