Égess zsírt tokától bokáig!

Mi a rosszabb egy kemény szuperszettnél? Egy HIIT kör? Lehet. De a négyes szettek tuti, hogy sokkal keményebbek.

Mi a rosszabb egy kemény szuperszettnél? Egy HIIT kör? Lehet. De a négyes szettek tuti, hogy sokkal keményebbek.

Olvasd el ezt is!

A következő edzéstervet akár a megszokott gyakorlatok után is elvégezheted, hogy hatékonyabbá tedd a rutinod. Heti kétszer végezd, szorítsd össze a fogaid és mindig legyen nálad törölköző!

A következő 4 gyakorlatot végezd egymás után:

Deadlift: 4x10, 30 mp pihenő

Húzódzkodás: 4x10, 30 mp pihenő

Vállból nyomás: 4x10, 30 mp pihenő

Kitörés súlyzóval: 4x10 oldalanként, 30 mp pihenő

A következő 4 gyakorlatot végezd szettben:

Kábeles evezés ülve: 3x12, 30 mp pihenő

Lábhajlítás fekve: 3x12, 30 mp pihenő

Lábtoló: 3x20, 2 perc pihenő

Fekvőtámasz gumiszalaggal: 3x12, 30 mp pihenő

Miért vagy farkaséhes edzés után?

Közvetlenül edzés után agyad nem engedi, hogy éhséget érezz.

Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft