Égess zsírt tokától bokáig!

Mi a rosszabb egy kemény szuperszettnél? Egy HIIT kör? Lehet. De a négyes szettek tuti, hogy sokkal keményebbek.

Mi a rosszabb egy kemény szuperszettnél? Egy HIIT kör? Lehet. De a négyes szettek tuti, hogy sokkal keményebbek.

Olvasd el ezt is!

A következő edzéstervet akár a megszokott gyakorlatok után is elvégezheted, hogy hatékonyabbá tedd a rutinod. Heti kétszer végezd, szorítsd össze a fogaid és mindig legyen nálad törölköző!

A következő 4 gyakorlatot végezd egymás után:

Deadlift: 4x10, 30 mp pihenő

Húzódzkodás: 4x10, 30 mp pihenő

Vállból nyomás: 4x10, 30 mp pihenő

Kitörés súlyzóval: 4x10 oldalanként, 30 mp pihenő

A következő 4 gyakorlatot végezd szettben:

Kábeles evezés ülve: 3x12, 30 mp pihenő

Lábhajlítás fekve: 3x12, 30 mp pihenő

Lábtoló: 3x20, 2 perc pihenő

Fekvőtámasz gumiszalaggal: 3x12, 30 mp pihenő

Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Már megint nem emlékszel, hova tetted a kulcsod? Lehet, hogy a cukor tehet róla!

Kutatók egyre több bizonyítékot találnak arra, hogy miért is jobb csökkenteni az elfogyasztott cukor mennyiségét.

Ez a férfitípus bírja a legtovább az ágyban

Egy török kutatás szerint létezik a férfiaknak egy olyan csoportja, akik bizony tényleg sokáig bírják az ágyban.

Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft