A burpee edzésterv, melyet az amerikai különleges erők katonái is használnak

Képzeld el, hogy egy börtöncellában ülsz, csak a falak vesznek körül. Van egy ágyad, egy mosdókagylód és egy wc-d. Amikor kinyílik a rács és kimész az udvarra, a biztonságod a fittségeden múlik.

Képzeld el, hogy egy börtöncellában ülsz, csak a falak vesznek körül. Van egy ágyad, egy mosdókagylód és egy wc-d. Amikor kinyílik a rács és kimész az udvarra, a biztonságod a fittségeden múlik.

Megtaláltuk a tökéletes edzéstervet, mely erősít, gyorsabbá tesz és az állóképességeden is javít. Pont ezek a tulajdonságok kellenek ahhoz, hogy ügyesen reagálj, ha például megtámadnak. Bobby Maximus, az edzésterv kitalálója az amerikai Különleges Erők katonáinak is megtanította.

Végezd olyan gyorsan, ahogy tudod, de végig szabályosan. Ha 15 percen belől végzel, te leszel a legkeményebb.

Állj a szoba egyik sarkába és végezz el 20 burpee-t. Fuss át egy másik sarokba és csinálj 19-et. Ismét szaladj és végezz 18-at. Folytasd addig, amíg 1 burpee-t kell csak megcsinálnod. Pihenj, ha szükséges.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft