Van 15 perced és 2 egykezes súlyzód? Állj neki ennek az edzéstervnek!

Jeremy Scott edzéstervének teljesítéséhez nem lesz sok odlogra szükséged, csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre.

Jeremy Scott edzéstervének teljesítéséhez nem lesz sok odlogra szükséged, csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre.

Előnyei, hogy megerősítheted vele a törzsizmaid, vállaid, karjaid, hátad és lábaid, tehát szinte az egész tested. Emellett javíthat a csípőd és combhajlítód mobilitásán is.

Mivel a 3 gyakorlatot kevés pihenővel végzed egymás után, a pulzusod is emelkedik és magasan is marad végig, szóval akár kardiónak is elmegy.

Minden videón bemutatott gyakorlatot végezz 1 percen keresztül. 3-5 kört végezz, csak akkor pihenj, ha nagyon muszáj.

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Fontos, hogy mit eszel, még fontosabb, hogy mikor

Így időzítsd az étkezéseket, akkor nem lehet baj.

Általános tévhitek a guggolásról, a felhúzásról és a fekvenyomásról

Alapfeladatok, amiket nem érdemes kihagynod az edzéstervedből.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft