A 4 legnagyobb különbség a sportoló nők és férfiak között

A férfiak a Marsról jöttek, a nők a Vénuszról. A férfiak fekvenyomnak, a nők jógáznak. A férfiak karra, a nők fenékre edzenek. És még sorolhatnánk a rengeteg különbséget a két nem között.

A férfiak a Marsról jöttek, a nők a Vénuszról. A férfiak fekvenyomnak, a nők jógáznak. A férfiak karra, a nők fenékre edzenek. És még sorolhatnánk a rengeteg különbséget a két nem között.

Olvasd el ezt is!

Egy új kutatás alapján viszont pontosan meg tudjuk mondani a férfiak és nők közti hasonlóságot, vagy épp különbséget sportolás szempontjából:

Különbözünk

Nincs különbség abban, hogy milyen gyakran szokott edzeni a két nem. Abban viszont van, hogy milyen jellegű edzést végez. A séta népszerá mozgásforma mindkét nemnél, de a nők jobban szeretnek úszni és jógázni, a férfiak pedig inkább a biciklizést választják.

Okosedzés

A férfiak 46 százaléka és a nők 43 százaléka használt valamilyen eszközt edzés közben, hogy nyomon tudja követni a teljesítményét.

Kihívások

A férfiak az okoseszközeiket általában valamilyen kihívásra használják, például, hogy megdöntsék köorábbi rekordjukat, a nők viszont pusztán azért, hogy figyeljék a teljesítményüket.

Válassz fegyvert!

A Fitbitet mindkét nem nagyon szerette használni, viszont a nők egy fokkal jobban, mint a férfiak. Az erősebb nem képviselői inkább az Apple Watch-ra szavaztak.

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft