3 mód- javíts az állóképességeden

Ha fejleszteni szeretnéd az állóképességed, ideje kipróbálnod a következő tippeket!

Ha fejleszteni szeretnéd az állóképességed, ideje kipróbálnod a következő tippeket!

1. Keresztedzés

Az erősítő edzés csodákra képes, hiszen például a saját testsúlyos gyakorlatokkal is megoldoztathatod az egész tested. Még a legfittebb futóknak is jót tesz, hiszen bizonyíottan gyorsít. Heti 2 alkalommal végezd.

Olvasd el ezt is!

2. Gyorsmunka

A Tabata elvet követve próbáld ki a következő edzést: fuss 8 darab 20 mp kört olyan gyorsan, ahogy csak tudsz, majd jöhet 10 mp pihenő. Akár futópadon is elvégezheted, ráadásul ez a módszer javít a tested oxigénfeldolgozó-képességén, ami fontos a megfelelő állóképességhez.

3. Tempó tréning

Próbáld ki a következőt: fuss 3 kilométert - kezdd lassan, a második kilométerig gyorsíts, majd az utolsó kilométeren újra lassíts le.

Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft