Ha szerinted a plank könnyű, próbáld ki ezt a gyakorlatot!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

A térdérintés tökéletes módja a hasizom fejlesztésének, mivel a gyakorlat megerősíti a törzsizmaid, a hátizmaid, csak épp nehezebb, mint a hagyományos plank.

Így csináld:

1. Menj le fekvőtámaszba

2. A súlypontod helyezd a talppárnáidra, majd told fel a csípőd és a bal kezeddel érintsd meg a jobb térded. Ereszkedj vissza fekvőtámaszba, majd ismételd meg ugyanezt jobb kézzel is. Végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz egy percig, de vigyázz, hogy a kivitelezés szabályos legyen. Ismételd meg 5 körben.

gif
10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft