Ha szerinted a plank könnyű, próbáld ki ezt a gyakorlatot!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

A térdérintés tökéletes módja a hasizom fejlesztésének, mivel a gyakorlat megerősíti a törzsizmaid, a hátizmaid, csak épp nehezebb, mint a hagyományos plank.

Így csináld:

1. Menj le fekvőtámaszba

2. A súlypontod helyezd a talppárnáidra, majd told fel a csípőd és a bal kezeddel érintsd meg a jobb térded. Ereszkedj vissza fekvőtámaszba, majd ismételd meg ugyanezt jobb kézzel is. Végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz egy percig, de vigyázz, hogy a kivitelezés szabályos legyen. Ismételd meg 5 körben.

gif
22 gyakorlat, ami felpörgeti a metabolizmusod!

Ó, azok a vasárnapi ebédek! Frissen főtt, gyöngyöző húsleves, ropogós rántott hús és krémes krumplipüré…Az biztos, hogy nincs párja!

5 dolog, amit sose fogyassz edzés előtt

Jobban jársz, ha elkerülöd a szénsavas italokat és a csípős ételeket.

Rossz hírünk van: életed legfontosabb döntésétől elhízhatsz

Ha megtaláltad életed párját, már sínen van az életed, igaz?

Magyar ultratriatlonista nyerte a 480 kilométeres futóversenyt a Himalájában

Szőnyi Ferenc diadalmaskodott a brutális Hell Race-en.

A nők el tudnak veled képzelni komoly kapcsolatot, vagy csak egy éjszakára vagy jó? Teszteld le!

Sokan próbálják az egyéjszakás kalandokat felfejleszteni párkapcsolattá.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft