Ha szerinted a plank könnyű, próbáld ki ezt a gyakorlatot!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

A térdérintés tökéletes módja a hasizom fejlesztésének, mivel a gyakorlat megerősíti a törzsizmaid, a hátizmaid, csak épp nehezebb, mint a hagyományos plank.

Így csináld:

1. Menj le fekvőtámaszba

2. A súlypontod helyezd a talppárnáidra, majd told fel a csípőd és a bal kezeddel érintsd meg a jobb térded. Ereszkedj vissza fekvőtámaszba, majd ismételd meg ugyanezt jobb kézzel is. Végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz egy percig, de vigyázz, hogy a kivitelezés szabályos legyen. Ismételd meg 5 körben.

gif
Hogyan legyél jobb ember? A Fekete vitorlák színészei elmondják!

A legújabb Men’s Health címlapján szereplő Tom Hopper is játszik a sorozatban. A magazinban megjelent cikkből sokat tanulhatsz az edzés terén, de az interjúalanyok videóban is tippeket adnak arra, hogyan lehetsz jobb ember.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft