Ha szerinted a plank könnyű, próbáld ki ezt a gyakorlatot!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

Ha úgy gondolod, hogy a planket már a kisujjadból kirázod, itt az ideje nehezíteni!

A térdérintés tökéletes módja a hasizom fejlesztésének, mivel a gyakorlat megerősíti a törzsizmaid, a hátizmaid, csak épp nehezebb, mint a hagyományos plank.

Így csináld:

1. Menj le fekvőtámaszba

2. A súlypontod helyezd a talppárnáidra, majd told fel a csípőd és a bal kezeddel érintsd meg a jobb térded. Ereszkedj vissza fekvőtámaszba, majd ismételd meg ugyanezt jobb kézzel is. Végezz annyi ismétlést, amennyit csak tudsz egy percig, de vigyázz, hogy a kivitelezés szabályos legyen. Ismételd meg 5 körben.

gif
Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Speciális lehetőség: 3 havi előfizetés 50% kedvezménnyel + benne a JOY-kuponos lapszámmal!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft