2 gyakorlat az edzéseid végére, hogy kockásabb legyen a hasad

Jeremy Scott legújabb edzésterve csak 5 percet vesz igénybe és mindössze két gyakorlatból áll, de nagyon hatékony.

Jeremy Scott legújabb edzésterve csak 5 percet vesz igénybe és mindössze két gyakorlatból áll, de nagyon hatékony.

Olvasd el ezt is!

A tesióráról ismert ugrások felpörgetik az anyagcseréd és megdolgoztatják a vállaid és a core izmaid. Ezt követi egy fekvőtámasz variáció, mely a felsőtested veszi kezelésbe. Mivel a fekvőtámasz módosított változatában nő a mozgástartomány, sokkal hatékonyabb lesz az edzés. Egyébként pedig a felsőtested mobilitását is fejlesztheted velük!

Mindkét gyakorlatot végezd fél percig. Ez egy kör, neked pedig 5 kört kell csinálnod pihenő nélkül. Menni fog?

Ez a sporttáska kitisztítja a benne lévő szennyest

Gondolkodtál már azon, milyen jó lenne, ha nem neked kéne kimosni az edzőcuccod? És azon, mennyi baktérium lehet a ruháidon? Ez főleg akkor kerülhet középpontba, ha az ételeid és tiszta ruhákat is pakolsz a sportcuccok mellé.

Nem fogod elhinni, milyen diétával készült Stallone a Rocky forgatására!

Annyira jól nézett ki a filmben Sylvester Stallone, hogy még ma is sokan tekintik példának az akkori fizikumát.

Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Hihetetlen átalakulás: a spanyol hajléktalan férfi sírva fakadt, miután meglátta magát

Egy menő spanyol fodrászat alakította át Jose Antoniót, az 55 éves hajléktalan férfit. A szalon tulajdonosa már egy ideje ismerte a férfit, aki egy parkolóban próbált pénzt gyűjteni.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő 50% kedvezménnyel!

Csak 2685 Ft