2 gyakorlat az edzéseid végére, hogy kockásabb legyen a hasad

Jeremy Scott legújabb edzésterve csak 5 percet vesz igénybe és mindössze két gyakorlatból áll, de nagyon hatékony.

Jeremy Scott legújabb edzésterve csak 5 percet vesz igénybe és mindössze két gyakorlatból áll, de nagyon hatékony.

Olvasd el ezt is!

A tesióráról ismert ugrások felpörgetik az anyagcseréd és megdolgoztatják a vállaid és a core izmaid. Ezt követi egy fekvőtámasz variáció, mely a felsőtested veszi kezelésbe. Mivel a fekvőtámasz módosított változatában nő a mozgástartomány, sokkal hatékonyabb lesz az edzés. Egyébként pedig a felsőtested mobilitását is fejlesztheted velük!

Mindkét gyakorlatot végezd fél percig. Ez egy kör, neked pedig 5 kört kell csinálnod pihenő nélkül. Menni fog?

Az éjjeli nassolás hátrányai nem csak a testsúlyodban mutatkoznak meg

Ha ránk hallgatsz, csukva tartod éjszaka a hűtőajtót.

„2 héten keresztül napi 60 kitörést csináltam - ez lett az eredménye"

Nicolette Richardson, a Women’s Health amerikai szerzője izgalmas kihívásra vállalkozott. Bízott abban, hogy a napi 60 kitörés sokat javít majd a futóeredményén. Beszámolójából kiderül, sikerült-e fejlődnie.

Semmi köze a szexhez! Ezért csalja meg a legtöbb huszonéves a párját

Mindenki követ el hibákat fiatalon - általában a legtöbbnek a párkapcsolatok isszák meg a levét. És persze vannak szakítások, amik igazán fájdalmasak, különösen akkor, ha a megcsalás is közrejátszik bennük.

Növeld a tesztoszteronszinted 4 gyakorlattal!

A következő gyakorlatok nem csak abban segítenek, hogy több tesztoszteront tereljen a szervezeted, hanem erősebb és izmosabb lesz tőlük a felsőtested!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft