2 gyakorlat az edzéseid végére, hogy kockásabb legyen a hasad

Jeremy Scott legújabb edzésterve csak 5 percet vesz igénybe és mindössze két gyakorlatból áll, de nagyon hatékony.

Jeremy Scott legújabb edzésterve csak 5 percet vesz igénybe és mindössze két gyakorlatból áll, de nagyon hatékony.

Olvasd el ezt is!

A tesióráról ismert ugrások felpörgetik az anyagcseréd és megdolgoztatják a vállaid és a core izmaid. Ezt követi egy fekvőtámasz variáció, mely a felsőtested veszi kezelésbe. Mivel a fekvőtámasz módosított változatában nő a mozgástartomány, sokkal hatékonyabb lesz az edzés. Egyébként pedig a felsőtested mobilitását is fejlesztheted velük!

Mindkét gyakorlatot végezd fél percig. Ez egy kör, neked pedig 5 kört kell csinálnod pihenő nélkül. Menni fog?

Kiderült: így lépnek félre a legtöbben egy kapcsolatban

A megcsalás sokféle módon történhet, de most már azt is tudjuk, melyik a leggyakoribb.

Egész életedben rosszul fújtad az orrod! Mutatjuk, hogy csináld!

Amikor bedugul az orrod, eszedbe jutnak a régi szép idők, amikor még könnyen tudtál levegőt venni. Azonban az erőlködés és a folyamatos orrfújás nem vezet mindig megfelelő eredményre.

A nyári öltönyviselés 7 legjobb módja

Nyáron, a meleg miatt sokaknak nem hiányzik az öltöny, ez teljesen érthető. Pedig sok munkahelyre 30 fokban is öltönyben kell menni, nincs mese, ez a szabály, ennek kell megfelelni.

73 az új 37! Interjú Gellért Józseffel, a 73 éves testépítővel

Gellért József nem az az átlagos nagypapa. Idén lesz 73, de ez senkinek sem jutna eszébe róla az utcán. Amellett, hogy rendszeresen fut, hetente ötször edz, és két évvel ezelőtt – tehát 70 évesen! – remek helyezést ért el az EBFF Testépítő Európa-bajnokságon. Használd a történetét motivációként!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft