Ezért nem megy a deadlift?

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

A deadlift az egyik legjobb módja a felsőtested erősítésének, ám nem mindenkinek megy úgy, ahogy szeretné.

A leggyakrabban az áll a probléma hátterében, hogy nem elég erős a fogásod. Ilyenkor sajnos nem számít az sem, ha 200 kilót tudnál emelni, mert a gyenge fogás meggátol abban, hogy növeld a használt súlyok mennyiségét.

Bobby Maximus, a MH szakértője szerint a fogás erősítésére a legjobb a famer járás. Egyszerű: fogj két nehéz egykezes súlyzós és sétálhass vele. Azért is jobb, mint a hagyományos a fogás erősítésére használt többi gyakorlat, mert közben a core izmokat és a vállaid is megdolgoztatja, ráadásul csomó zsírt is égethetsz vele.

Érdemes naponta 5 percet rászánnod, hogy később a deadlift is jobban menjen. Ha maximalizálni szeretnéd a hatékonyságát, érdemes 32 kg-os kettlebellekkel végezned és másfél kilométert sétálnod.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft