Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Hogy ez mit jelent pontosan? Jobb lesz a tartásod, erősödsz, és a hasad olyan kockás lesz, mint a csárdákban lévő terítő.

Amellett, hogy a hasizmaid végig keményen dolgoznak, fontos szerepük lesz a hátizmaidnak, vállaidnak, farizmaidnak, sőt, a négyfejű combizmaidnak is.

A csípőd környékén található izmok is aktivizálódnak, ráadásul a pulzusod is emelkedik, amikor az utolsó gyakorlathoz, a plankhez érsz.

Kicsit több mint 5 és fél perc az egész - látod, nem is kell annyira sok idő egy kemény hasazáshoz!

Minden gyakorlatot 20 másodpercen keresztül végezz, 4 kört kell összesen megcsinálnod pihenő nélkül! Menni fog?

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért nem megy a deadlift?
Brutálisan kigyúrt testépítők, akik bizonyítják, hogy a húsmentes életmód mellett is lehet izmosodni

Ők az élő bizonyítékai annak, hogy anélkül is lehetsz izmos, hogy húst és állati eredetű termékeket ennél.

Időhiányban szenvedsz? Nyomd le otthon ezt a súlyzós edzést!

Csak egy pár egykezes súlyzóra és 15 percre lesz szükséged hozzá!

Mi a leghatékonyabb fegyver a felesleges kilók ellen?

Az ételek, illetve az étrend kalóriatartalma régóta a fogyni vágyók elsődleges fókusza. Ha úgy tetszik, a központi direktíva az, hogy „együnk kevesebbet, mozogjunk többet” (tehát csökkentsük a bevitt kalóriák mennyiségét és növeljük az elégetett kalóriák mennyiségét), ha fogyni szeretnénk.

Egész évben csobbanhatsz a Palatinus strandon!

Ha a Palatinus strandra eddig csak nyáron mentél, van egy jó hírünk: idén már ez a fürdő sem zárja be kapuit szeptemberben.

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft