Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Hogy ez mit jelent pontosan? Jobb lesz a tartásod, erősödsz, és a hasad olyan kockás lesz, mint a csárdákban lévő terítő.

Amellett, hogy a hasizmaid végig keményen dolgoznak, fontos szerepük lesz a hátizmaidnak, vállaidnak, farizmaidnak, sőt, a négyfejű combizmaidnak is.

A csípőd környékén található izmok is aktivizálódnak, ráadásul a pulzusod is emelkedik, amikor az utolsó gyakorlathoz, a plankhez érsz.

Kicsit több mint 5 és fél perc az egész - látod, nem is kell annyira sok idő egy kemény hasazáshoz!

Minden gyakorlatot 20 másodpercen keresztül végezz, 4 kört kell összesen megcsinálnod pihenő nélkül! Menni fog?

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért nem megy a deadlift?
5 ok, amiért a nők kerülik a szexet

5-ből 1 nő nem elégedett a szexuális életével - derül ki egy új kutatásból.

Vége a megbánt, túlmulatott estéknek: Karkötő, ami nem hagy berúgni

A bőrödön keresztül méri az alkoholszintet, hogy soha ne vetkőzz ki magadból.

Van az úgy, hogy diéta közben az agy gátolja a fogyást

Ha kevesebbet eszel, bizonyos agysejtek csökkentik tested energiafelhasználását.

Ez a férfi 27 kilót fogyott, kigyúrta magát és sokkal jobb lett az élete, mint eddig

Michael Jeffries drasztikus változásokat vezetett be az életébe, aminek nagy eredményei lettek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft