Gyilkos edzésterv hasizomra, amihez csak egy padra van szükséged

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

4 különböző gyakorlatot mutat Jeremy Scott, amivel javíthatsz az erőnléteden és a stabilitásodon is.

Hogy ez mit jelent pontosan? Jobb lesz a tartásod, erősödsz, és a hasad olyan kockás lesz, mint a csárdákban lévő terítő.

Amellett, hogy a hasizmaid végig keményen dolgoznak, fontos szerepük lesz a hátizmaidnak, vállaidnak, farizmaidnak, sőt, a négyfejű combizmaidnak is.

A csípőd környékén található izmok is aktivizálódnak, ráadásul a pulzusod is emelkedik, amikor az utolsó gyakorlathoz, a plankhez érsz.

Kicsit több mint 5 és fél perc az egész - látod, nem is kell annyira sok idő egy kemény hasazáshoz!

Minden gyakorlatot 20 másodpercen keresztül végezz, 4 kört kell összesen megcsinálnod pihenő nélkül! Menni fog?

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért nem megy a deadlift?
A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft