Így tedd háromszor hatékonyabbá a fekvőtámaszt

Te is végezhetnéd úgy a fekvőtámaszt, mint mindenki más - olyan gyorsan, ahogy csak lehet.

Te is végezhetnéd úgy a fekvőtámaszt, mint mindenki más - olyan gyorsan, ahogy csak lehet.

Olvasd el ezt is!

Vagy megállhatsz közben - ez sokkal nehezebb, de próbára teheted vele, mennyire vagy erős. A Men’s Health szakértője, BJ Gaddour szerint pedig így kellene mindenkinek végeznie.

Ha megtartod mahad behajlított karral, nagyobb mozgástartományban végezheted a gyakorlatot és muszáj tökéletesen szabályosan évgezned.

Gaddour egy kihívást is összeállított: végezz 10 ismétlést az ő verziójából az EMOM irányelveit követve, 10 percen keresztül. Ha 10 ismétlést 60 másodpercen belül végre tudsz hajtani, töltsd az 1 perc fennmaradó részét pihenéssel.

Ha nehéz, kezdd 5 fekvőtámasszal, ha pedig túl könnyű, a lábaid tedd egy zsámolyra, vagy padra.

Legyél olyan izmos, mint a Baywatch sztárjai!

Ha a 30 fokos meleg nem jelezné eléggé, akkor most szólunk, hogy itt a nyár. És a strandszezon, ahol megmutathatod, miért dolgoztál keményen egész évben.

Melyik növényi tej a legjobb számodra?

A különböző növényi tejek egyre népszerűbbek, ám az tény, hogy nem mindegy, melyiket fogyasztod.

Erekciós előrejelzés: A nagylábujjad figyelmeztet, ha közel a baj

A köszvény gyakran kéz a kézben jár a merevedési zavarokkal.

Neked megy a 360 fokos fekvőtámasz?

Amikor már azt hitted, nem lehet nehezebb fekvőtámasz variáció az egykezesnél, Rob Sulaver személyi edző előállt egy új verzióval.

Ilyen volt a hétvégi DTM magyar futama

Kollégánk, Orosz Tamás fiával a Hungaroring felé vette az irányt, élményeiről pedig most beszámol nektek.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft