Köszönj el az úszógumidtól ezzel a félórás Tabata edzéssel

Ha olyan edzéstervet keresel, ami után szakad rólad a víz, jó helyen jársz.

Ha olyan edzéstervet keresel, ami után szakad rólad a víz, jó helyen jársz.

Olvasd el ezt is!

A Tabata módszer, vagyis a 2:1es edzés-pihenés arány pontosan erre nyújt megoldást.

Hannah Eden mutatja meg kedvenc gyakorlatait, melyek között vannak pliomterikus, törzserősítő és súlyzós mozdulatok is. Az egész tested keményen dolgozik majd fél órán keresztül.

Az biztos, hogy az erőd mellett az állóképességed is próbára fogod tenni, hiszen szerepel benne burpee, különböző ugrások és plank is.

Már az is bőven elég, ha egyszer megismétled, de ha igazán magas szintre akarod emelni a zsírégető edzsétervet, háromszor ismételd meg a videón látható kört.

Minden gyakorlatot 20 másodpercig végezz és tarts 10 mp pihenőt.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft