Köszönj el az úszógumidtól ezzel a félórás Tabata edzéssel

Ha olyan edzéstervet keresel, ami után szakad rólad a víz, jó helyen jársz.

Ha olyan edzéstervet keresel, ami után szakad rólad a víz, jó helyen jársz.

Olvasd el ezt is!

A Tabata módszer, vagyis a 2:1es edzés-pihenés arány pontosan erre nyújt megoldást.

Hannah Eden mutatja meg kedvenc gyakorlatait, melyek között vannak pliomterikus, törzserősítő és súlyzós mozdulatok is. Az egész tested keményen dolgozik majd fél órán keresztül.

Az biztos, hogy az erőd mellett az állóképességed is próbára fogod tenni, hiszen szerepel benne burpee, különböző ugrások és plank is.

Már az is bőven elég, ha egyszer megismétled, de ha igazán magas szintre akarod emelni a zsírégető edzsétervet, háromszor ismételd meg a videón látható kört.

Minden gyakorlatot 20 másodpercig végezz és tarts 10 mp pihenőt.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft