Ezt az egy gyakorlatot végezd el az erős farizmokért

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

Ha voltál már jógázni, biztos, hogy ismerős lesz a következő gyakorlat!

A híd, vagyis a csípőemelés az egyik olyan póz, amit még a kezdők is gond nélkül meg tudnak csinálni. A jógik pár levegővételig tartják meg a pózt. Kezdőként súlyok nélkül is végezheted, de a tested elég hamar hozzászokik, ezért érdemes súlyzóval végezned.

Ha egy súlyzót teszel medencédre és egy gumiszalagot a térdeidhez, sokkal hatékonyabban dolgoztathatod meg a farizmaid. A szalag abban segít, hogy szabályosan végezd (sokaknak befelé dől a térdük, akik nem edzenek fenékre) és abban is segít, hogy keményebben dolgozzanak az izmaid.

Így csináld:

  1. Tedd a súlyzót a szeméremcsontod fölé egy szivaccsal.
  2. A hátad alsó részét végig nyomd a talajhoz
  3. A lábujjaid emeld fel és a sarkaidból végzed az emelést, hogy több izomrost aktivizálódjon. Kezdd 3x20 ismétléssel, könnyű súllyal, vagy csak a rúddal. Innen úgy haladhatsz felfelé, hogy a súlyt növeled, az ismlétlésszámot viszont csökkented.

Az 5 órás szabály tette naggyá a világ vezető üzletembereit

Bill Gates, Mark Zuckerberg és Elon Musk is így lett sikeres.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft