3 klasszikus gyakorlat mellizomra, ami kiállta az idő próbáját

Hiába mellezel, nem látod az eredményét?

Hiába mellezel, nem látod az eredményét?

Olvasd el ezt is!

Fogadd meg Julian Smith testépítő tanácsait, aki olyan gyakorlatokat mutat, amiktől csak úgy feszül majd az ing a mellkasodon.

Fekvenyomás döntöt padon

Ekkor a mellkas felső része dolgozik, amit kevésbé tudsz megdolgoztatni, ha egyenes padon végzed a gyakorlatot. Julian szerint 4x 6-10 ismétlést kell végezned. Használj könnyű súlyt és lassan engedd le, majd ha kinyomtad, tartsd meg a súlyt. Így több izomrost aktivizálódik.

Tárogatásból kinyomás

Julian szerint ez a gyakorlat nagyon hatékonyan képes megnövelni a mellizmaid méretét. 4x10-15 ismétlést végezz és közben koncentrálj a dolgozó izmokra is.

Saját súlyos tolódzkodás

Sok testépítő tartja a tolódzkodást a felsőtest guggolásának, mivel sokat erősödhetsz vele és sokkal izmosabb leszel tőle. 4x ismételd kifulladásig és feszítsd be mellizmaid közben!

10 dolog, amit nem tudtál Lewis Hamiltonról

A címlapunkon szereplő Forma-1-es pilótáról rengeteg pletyka kering, pedig sokkal több van benne annál, éppen kivel jár.

A faterod miatt nem kockás a hasad?

Nem tudsz lefogyni? A faterod állhat a háttérben.

A hét táplálkozási tippje: Minden, amit a vegán étrendről tudni érdemes

Egyre népszerűbbé válik a vegán életmód, ám sokan attól tartanak, hogy ha mellőzik az összes állatii eredetű alapanyagot, az izmaikból is veszítenek. Ez igaz?

Lewis Hamilton: Az ember, aki 10 évesen megalapozta a karrierjét

Negyedik világbajnoki címe felé robog a brit pilóta.

Nehezen találsz párt? A 37 százalékos szabály a segítségedre lehet!

Ideje újragondolni a randizásról alkotott elképzeléseidet!

Olvasd el ezeket is

Segítünk az első lépésben: 50%-os kedvezménnyel fizethetsz elő!

Csak 2685 Ft