Ha nem tudod legalább 50 másodpercig tartani ezt a pózt, nagy eséllyel lesz gond az egészségeddel

Olyan gyakorlatot keresel, amitől sokkal fittebb és egészségesebb lehetsz, ráadásul közben a hasad és core izmaid is megdolgoztathatod?

Olyan gyakorlatot keresel, amitől sokkal fittebb és egészségesebb lehetsz, ráadásul közben a hasad és core izmaid is megdolgoztathatod?

Olvasd el ezt is!

A plank a nyerő választás számodra! Rengeteg előnye van, ha rendszeresen végzed, hiszen erősíti a hát alsó részén lévő izmokat, emellett a hasad és csípőd, valamint a feneked is megdolgoztatja. Ha nem megy 50 másodpercig, egészségügyi gondjaid is lehetnek.

Miért?

1. Mert a gyenge törzstől rossz lesz a tartásod

A hát alsó részén lévő izmok és a hasizmok felelősek a gerincünk stabilitásáért. Ha ezek az izmok gyengék, görnyedni fogsz.

2. Fájni fog a hátad

A core izmok gyengeségének jele, ha fáj a hátad, ezen pedig könnyen javíthatsz egy kis plankkel!

3. Gond lesz az egyensúlyérzékeddel

Ha nem elég erősek a core izmaid, nem tudják stabilizálni a törzsed. Könnyen letesztelheted, hogy van-e szükséged egy kis plusz erősítésre:

  • nyújtsd előre az egyik lábad
  • mozdítsd el oldalra
  • végül nyújtsd hátra

Ha ezek nehezen mennek, minél előbb láss hozzá a törzsizmaid erősítésének!

A plank tökéletes arra, hogy az itt felsorolt problémákat orvosolni tudd vele. Egy csomó izmod megerősítheted vele, így elkerülheted a sérüléseket, javul a tartásod, bónuszként pedig kockás lesz a hasad

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft