Gyilkos kardióedzés profi Crossfitesektől

A megfelelő tempó nem csak futás közben fontos. Legtöbben sajnos eléggé mellélőnek a tempó kiválasztásánál: sokan az elején beleadnak mindent, aztán elfogy az erejük, vagy épp túl lassan kardióznak.

A megfelelő tempó nem csak futás közben fontos. Legtöbben sajnos eléggé mellélőnek a tempó kiválasztásánál: sokan az elején beleadnak mindent, aztán elfogy az erejük, vagy épp túl lassan kardióznak.

Bobby Maximus, a MH edzője viszont összerakott egy olyan kardió edzéstervet, amivel nem lőhetsz mellé: 30 mp evezés és 90 mp szünet, 140 m evezés és 90 mp szünet - ennyi egy kör. Ezt követően már 141 métert kell megtenned és jön a másfél perc pihenő. Egészen 30 körig kell így haladnod, vagy rosszabb esetben kifulladásig.

Ha többet evezel a leírtnál, a következő körben is lépj annál egy méterrel feljebb. Ha például a célod 141, de te 156-ot mentél, akkor 157 métert kell a következő körben teljesítened.

Ez tökéletes arra, hogy belődd a megfelelő tempót és ne kezdj neki túl gyorsan.

Mit árul el a szülinapod a szexuális életedről?

Gondolkodtál már azon, miért jobb valakivel a szex? A biológiai tulajdonságokon kívül a születésnapod is kihathat arra, kivel, mennyire élvezed.

A világ legerősebb embere napi 7 étkezéssel 12.000 kalóriát visz be. Így csinálja

Brian Shaw elég sokat eszik - ez nem is meglepő, hiszen ő lett a világ legerősebb embere. Már négyszer szerezte meg ezt a címet, de rengeteget készült minden versenyére - és nem csak az edzés során, hanem a táplálkozását is ennek rendelte alá.

9 tipp, hogy végre úgy öltözz, mint egy felnőtt férfi

Ha szeretnéd, hogy végre komolyan vegyenek, érdemes megfogadnod a következő tippeket, hogy minden helyzetben érett férfiként tekintsenek rád - legalábbis az öltözködésed alapján…

Többek között Margot Robbie és Charlize Theron vall kedvenc szexjeleneteiről

A jó szexjelenetért képesek vagyunk elmenni moziba. Szerencsére a színészek is sokra értékelik ezeket.

Tisztázzunk valamit: nem lehet elhízni a fehérjétől!

Egyik kedvenc mítoszom: a fölöslegben bevitt fehérjét a szervezeted cukorrá alakítja – a cukor pedig, mint tudjuk, hizlal – ergo elhízol. Ez az egész kicsit a „kalória be – kalória ki” elvet tükrözi, vagyis hogy a testsúlyunkat az befolyásolja, hogy mennyi kalóriát vittünk be és mennyi kalóriát égettünk el. Mindemellett nettó baromság – mint azt látni is fogjuk.

Fizess elő az Instyle magazinra egy évre most 70%-os kedvezménnyel!
Borító
Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft