Gyilkos kardióedzés profi Crossfitesektől

A megfelelő tempó nem csak futás közben fontos. Legtöbben sajnos eléggé mellélőnek a tempó kiválasztásánál: sokan az elején beleadnak mindent, aztán elfogy az erejük, vagy épp túl lassan kardióznak.

A megfelelő tempó nem csak futás közben fontos. Legtöbben sajnos eléggé mellélőnek a tempó kiválasztásánál: sokan az elején beleadnak mindent, aztán elfogy az erejük, vagy épp túl lassan kardióznak.

Olvasd el ezt is!

Bobby Maximus, a MH edzője viszont összerakott egy olyan kardió edzéstervet, amivel nem lőhetsz mellé: 30 mp evezés és 90 mp szünet, 140 m evezés és 90 mp szünet - ennyi egy kör. Ezt követően már 141 métert kell megtenned és jön a másfél perc pihenő. Egészen 30 körig kell így haladnod, vagy rosszabb esetben kifulladásig.

Ha többet evezel a leírtnál, a következő körben is lépj annál egy méterrel feljebb. Ha például a célod 141, de te 156-ot mentél, akkor 157 métert kell a következő körben teljesítened.

Ez tökéletes arra, hogy belődd a megfelelő tempót és ne kezdj neki túl gyorsan.

Ki nem állhatod a kardiót? Így teheted elviselhetőbbé

Nem árt néha megtörni az edzőtermi monotonitást.

Ideges vagy? Ez a tökéletes edzés számodra!

Szeretnéd megnyugtatni a zakatoló agyad?

4 esti szokás, amitől könnyedén elhízhatsz

Ezeken változtass, ha nem jönnek az eredmények.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft