A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz

A következő saját testsúlyos edzés tökéletes arra, hogy tévézés közben mozogj.

A következő saját testsúlyos edzés tökéletes arra, hogy tévézés közben mozogj.

Olvasd el ezt is!

A gyakorlatokat 50 másodpercig végezd, köztük 10 mp pihenőt tarts! A csípőemelést és kitörést 25-25 másodpercig végezd oldalanként. A fekvőtámasz variációkkal zárd az edzést. 3-5 ökrt végezz.

Nézd meg a galériánkat>4 kép
A legjobb edzésterv, amit akár a nappalidban is elvégezhetsz
Mennyire erős a törzsed? És a lábaid? Nyomd le ezt az edzéstervet, ha tudod!

Ha szeretnél erős és kidolgozott törzsizmokat, de a teljesítményeden is javítanál, a csípődről és a farizmaidról nem szabad megfeledkezni.

Elhiszed? Így vesztette el a Szikla a szüzességét

Mivel hamarosan látható lesz az új filmje, a Baywatch, Dwayne Johnson mindent megtesz azért, hogy promózza.

Rekordot döntött az Everesten a vegán hegymászó

Atanasz Szkatov öt és fél nap alatt két csúcsot is meghódított.

Végre itt az előzetes: A Nagy Háborúval tér vissza a Trónok Harca

Július közepétől minden vasárnapot tűkön ülve várhatunk. A kissé lagymatag 6. évad után óriási izgalmakra számíthatunk a pajzán sorozattól.

Mi a jobb: az interval vagy a kardió?

A nyári kockahas projekt keretei között mindenki nekiáll bőszen kardiózni. Már sokszor mondtam, most is elismétlem: a diéta kezdete, ill. a „fogyni akarok” mondat elhangzása szinte mindig egybeesik az „El fogok menni futni.” megjegyzéssel…

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft