3 gyakorlat a kidolgozott hátért

Ha szeretnéd szélesíteni a hátad, próbáld ki ezt a 3 gyakorlatot, amit BJ Gaddour mutat.

Ha szeretnéd szélesíteni a hátad, próbáld ki ezt a 3 gyakorlatot, amit BJ Gaddour mutat.

Olvasd el ezt is!

A videón szereplő gyakorlatokból 10-15 ismétlést végezz, köztük 15-30 másodperc pihenőt tarts!

  1. Evezés súlyzóval, 10-15 ismétlés (4 mp leengedés, 1 mp megtartás, 1 mp felhúzás)
  2. Húzódzkodás, kifulladásig
  3. TRX evezés elfordulással, kifulladásig

3-5 kört végezz, 2-3 perc szünettel a körök között.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft