3 gyakorlat a kidolgozott hátért

Ha szeretnéd szélesíteni a hátad, próbáld ki ezt a 3 gyakorlatot, amit BJ Gaddour mutat.

Ha szeretnéd szélesíteni a hátad, próbáld ki ezt a 3 gyakorlatot, amit BJ Gaddour mutat.

Olvasd el ezt is!

A videón szereplő gyakorlatokból 10-15 ismétlést végezz, köztük 15-30 másodperc pihenőt tarts!

  1. Evezés súlyzóval, 10-15 ismétlés (4 mp leengedés, 1 mp megtartás, 1 mp felhúzás)
  2. Húzódzkodás, kifulladásig
  3. TRX evezés elfordulással, kifulladásig

3-5 kört végezz, 2-3 perc szünettel a körök között.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft