Érdemes deadliftet végezned? A tesztből kiderül!

Nem mindenkinek való ám a merevlábas felhúzás.

Nem mindenkinek való ám a merevlábas felhúzás.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért nem megy a deadlift?

1. teszt: Lábujjérintés nyújtott lábbal

Állj kis terpeszbe kinyújtott lábbal, a két lábfejed legyen párhuzamos egymással. Hajolj előre a lábujjaid felé. Nem baj, ha közben begörbíted a hátadat.

Átmentél:Ha anélkül, hogy behajlítanád a térded, meg tudod érinteni a lábujjadat.

2. teszt: Aktív nyújtott lábemelés

Feküdj hanyatt kinyújtott lábbal, a mennyezet felé mutató lábujjakkal. Emeld fel az egyik lábadat, amilyen magasra csak tudod, és figyeld meg, meddig sikerül. Engedd le, és teszteld a másik lábad.

Átmentél: Ha a felemelt lábad teljesen egyenes, és derékszöget zár be a testeddel.

Mindkét vizsgán átmentél? Akkor engedélyezett a felszállás – vagyis kellően rugalmas vagy a felhúzáshoz.

Miért nem igaz a „minden módszer működik" elve?

Egy olyan témáról írtam ma, ami engem rendszeresen idegesít. Annyira gyakran hallom és annyira utálom! Talán az egyik leggyakoribb tévhit, amit hallani lehet az edzéssel és az étrenddel kapcsolatban: „minden módszer működik”. Ez egy lusta ember hozzáállása, aki nem akar elmerülni egy témában.

6 ok, hogy beszerezd a legújabb számunkat!

Megjelent a Men’s Health következő száma, pillantsatok bele!

5 dolog, ha igazán el akarod varázsolni a randin

Nézz ki jobban, illatozz frissen és csábítsd el a nőt!

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Fizess elő fél évre 50% kedvezménnyel, lapszámonként 895 Ft helyett csak 445 Ft-ért!

Csak 1335 Ft