Érdemes deadliftet végezned? A tesztből kiderül!

Nem mindenkinek való ám a merevlábas felhúzás.

Nem mindenkinek való ám a merevlábas felhúzás.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Ezért nem megy a deadlift?

1. teszt: Lábujjérintés nyújtott lábbal

Állj kis terpeszbe kinyújtott lábbal, a két lábfejed legyen párhuzamos egymással. Hajolj előre a lábujjaid felé. Nem baj, ha közben begörbíted a hátadat.

Átmentél:Ha anélkül, hogy behajlítanád a térded, meg tudod érinteni a lábujjadat.

2. teszt: Aktív nyújtott lábemelés

Feküdj hanyatt kinyújtott lábbal, a mennyezet felé mutató lábujjakkal. Emeld fel az egyik lábadat, amilyen magasra csak tudod, és figyeld meg, meddig sikerül. Engedd le, és teszteld a másik lábad.

Átmentél: Ha a felemelt lábad teljesen egyenes, és derékszöget zár be a testeddel.

Mindkét vizsgán átmentél? Akkor engedélyezett a felszállás – vagyis kellően rugalmas vagy a felhúzáshoz.

Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen

Az erős mellizmok megkímélhetnek a tüdőbetegségektől, ezért vegyél egy nagy levegőt és irány a terem!

A legfontosabb dolgok, amikre szabadtéri edzéshez szükséged lehet

Végre itt a jó idő, ha kicsit alábbhagy a kánikula, mehetsz is a szabadba edzeni!

Megjelent a Men’s Health! 6 ok, amiért érdemes beszerezned!

Az új magazinból igazi nagyágyúktól tanulhatsz: Jason Statham edzéstrükkjeivel, a Trónok harcából ismert Hegy életvezetési tanácsaival és 70-en túli testépítők tippjeivel is megismerkedhetsz!

A férfi, aki vállalta a tesztoszteronterápiát a pénisznövelésért

Fordulj orvoshoz, ha libidócsökkenést észlelsz.

Nem kell tovább keresned! Ez az 5 legjobb gyakorlat hasizomra

A minap találtam egy cikket, mely az 5 legjobb gyakorlatot mutatta be, mellyel lapos hasat lehet elérni. Összeszedtem a tapasztalataimat, áttanulmányoztam a lapos has irodalmát és előálltam azzal az 5 gyakorlattal, mely szerintem a legjobb a lapos has eléréséhez:

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft