Nincs kifogás! 15-perces edzés elfoglalt férfiaknak

A legtöbben arra panaszkodnak, hogy azért nem edzenek, mert nincs rá idejük.

A legtöbben arra panaszkodnak, hogy azért nem edzenek, mert nincs rá idejük.

Ha neked sincs sok, a legjobb, ha egy anyagcsere-fokozó, erősítő, kardió és mobilitást fejlesztő gyakorlatokból álló, rövid edzéstervet szemelsz ki magadnak, amihez nem kell nagyon bemelegíteni.

A következő edzésterv pontosan ilyen: csak 15 percre és két egykezes súlyzóra lesz szükséged hozzá! Minden gyakorlatot 50 másodpercig végezz, köztük 10 mp pihenőt tartva. Összesen háromszor ismételd meg a kört.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft