Last-minute edzésterv a nyár beköszönte előtt - hogy dagadó izmokkal lépj ki az utcára

A következő gyakorlatsor pont arra elég, hogy indulás előtt kicsit felpumpáld az izmaid a szükséges területeken. És mivel kijött a jó idő, sokkal jobban nézel majd ki a pólódban - netán félmeztelenül, ha beiktatod a napirendedbe!

A következő gyakorlatsor pont arra elég, hogy indulás előtt kicsit felpumpáld az izmaid a szükséges területeken. És mivel kijött a jó idő, sokkal jobban nézel majd ki a pólódban - netán félmeztelenül, ha beiktatod a napirendedbe!

Vádliemelés egykezes súlyzókkal - 3x20, 1 perc pihenőÁllj egy tárcsára és fogj meg 1-1 súlyzót. A sarkaid lógjanak le a tárcsáról, közben pedig állj lábujjheyre, majd lassan menj vissza kiinduló helyzetbe.

Vádliemelés egykezes súlyzókkal - 3x20, 1 perc pihenő

Állj egy tárcsára és fogj meg 1-1 súlyzót. A sarkaid lógjanak le a tárcsáról, közben pedig állj lábujjheyre, majd lassan menj vissza kiinduló helyzetbe.

Farmerjárás kettlebellel - 5x100m ,1 perc pihenőFogj meg 1-1 kettlebellt és húzd ki magad, majd sétálj 100 métert. Ismételd meg még négyszer.

Farmerjárás kettlebellel - 5x100m ,1 perc pihenő

Fogj meg 1-1 kettlebellt és húzd ki magad, majd sétálj 100 métert. Ismételd meg még négyszer.

Bicepszezés - 5x30 mp, 30 mp pihenőFogj meg két egykezes súlyzót, a karjaid tartsd a törzsed mellett és emelgesd őket egyszerre, majd engedd őket vissza.

Bicepszezés - 5x30 mp, 30 mp pihenő

Fogj meg két egykezes súlyzót, a karjaid tartsd a törzsed mellett és emelgesd őket egyszerre, majd engedd őket vissza.

A 6 legjobb kettlebelles zsírégető gyakorlat

Pörgesd fel a metabolizmusod ezekkel a gyakorlatokkal!

Van 4 okunk, hogy lecseréld végre a párnádat

Az egészségre is káros lehet a régóta őrzött kedvenc.

Gondoltad volna, hogy a DNS-lánc 90%-a teljesen felesleges?

Ha lenne célja, már valószínűleg nem élnénk.

Olvasd el ezeket is
Előfizetés

Előfizetek

Itt a hatos csomag, hat lapszám, most fél áron!

Csak 2685 Ft